فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۴۲۹۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

این فرصت‌ها را زیر نظر بگیرید / کدام میم کوین ها شانس صعود انفجاری دارند؟

این فرصت‌ها را زیر نظر بگیرید / کدام میم کوین ها شانس صعود انفجاری دارند؟

میم کوین‌ ها امسال عملکرد خوبی داشته‌اند و از رمز ارزهای پایه محبوبی مانند بیت‌کوین، اتریوم و کاردانو بهتر عمل کرده‌اند. Pepe که در سال 2023 راه‌اندازی شد، به بالاترین حد خود رسیده و ارزش بازار آن بیش از 6 میلیارد دلار است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در دنیای ارزهای دیجیتال همه اتفاق‌ها ممکن است به‌سادگی رخ دهد؛ بنابراین جای تعجب ندارد که میم کوین ها امسال در بعضی موارد به لحاظ بازدهی بهتر از رمز ارزهای سنتی و پایه عمل کرده‌اند. Piggy Bankster میم کوین دیگری است که بسیاری از تحلیلگران ارزهای دیجیتال احتمال می‌دهند صعود انفجاری داشته باشد.

چرا میم کوین ها اوج گرفتند؟

توکن‌های میم دیگری مانند dogwifhat (WIF)، Bonk، Book of Meme (BOME) و Dog Go to The Moon (DOG) نیز امسال به‌خوبی عمل کرده‌اند. ارزش بازار WIF به بیش از 3.3 میلیارد دلار افزایش یافته است در حالی که Bonk، BOME و DOG بیش از 2 میلیارد دلار ارزش دارند.

در مجموع، تمام میم کوین هایی که به وسیله CoinMarketCap ردیابی می‌شوند دارای ارزش بازار بیش از ۶۳ میلیارد دلار هستند. از همین رو این میم کوین ها از بسیاری از شرکت‌های معروف مانند FedEx، Spotify، Workday و Monster Beverage بزرگ‌تر هستند.

دلایل متعددی برای عملکرد خوب میم کوین ها در سال جاری وجود دارد. اول، عملکرد آنها به دلیل اخبار کلیدی در صنعت کریپتو بود. کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ETF بیت کوین را در ژانویه تایید کرد. از آن زمان، این ETFها بیش از 60 میلیارد دلار دارایی جذب کرده‌اند.

دوم، آژانس‌های گوناگون اخیراً ETFهای اتریوم را تایید کرده‌اند و تحلیلگران انتظار دارند با شروع معاملات آن، میلیاردها دلار دارایی جذب شود. این تایید بدان معناست که SEC می‌تواند سایر ETFها مانند Solana، Cardano و Ripple را نیز تایید کند.

سوم، برگزاری هاوینگ بیت کوین در آوریل و به دنبال آن نصف شدن پاداش استخراج‌کنندگان بیت کوین؛ در بیشتر موارد، بیت کوین به افزایش پیش و پس از نصف شدن پاداش استخراج‌کنندگان تمایل دارد.

در نهایت، این امیدواری وجود دارد که در صورت ادامه کاهش نرخ تورم، با توجه به سیاست‌های فعلی فدرال رزرو، بازار دارایی‌های ریسکی از جمله رمز ارزها رشد کند.

میم کوین‌ ها به دلیل ارزش تصوری پایین‌تر، افزایش فعالیت نهنگ‌ها و پتانسیل آنها برای خلق سودهای عظیم، بهتر از سایر ارزهای دیجیتال عمل می‌کنند.

Piggy Bankster می‌تواند میم کوین موفق بعدی باشد؟

تحلیلگران بر این باورند که در ماه‌های آینده و زمانی که توسعه‌دهندگان به دنبال سود بردن از تقاضا گسترده در بازار هستند، میم کوین های بیشتری عرضه خواهند شد.

یکی از مورد انتظارترین میم کوین ها Piggy Bankster است که پیش‌فروش آن از 4 ژوئن سال جاری آغاز می‌شود.

$PIG در شبکه Solana راه‌اندازی خواهد شد که به دلیل سرعت بالا و هزینه تراکنش پایین در بین توسعه‌دهندگان محبوب شده است. برخی از بهترین توکن‌های میم سولانا Bonk، Book of Meme و Cat in a Dogs World هستند.

Piggy Bankster همچنین قصد دارد دنیای توکن‌های با مضمون حیوانات را دگرگون کند. این صنعتی است که با سگ‌ها (شیبا اینو و دوج کوین)، گربه‌ها (پاپکت)، قورباغه‌ها (پپه) و جوجه‌ها (کوک اینو) شروع شد.

تاریخ نشان می‌دهد بیشتر پیشگامان نشانه‌هایی با مضمون حیوانات، توجه معامله‌گران را به خود جلب می‌کنند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که توکن Piggy Bankster در فروش توکن خود و هنگام شروع معامله به‌خوبی عمل کند.

Piggy Bankster مجموعاً 100 میلیون عرضه خواهد داشت. قیمت اولیه پیش‌فروش آن 0.00012 دلار خواهد بود. می‌توانید در وب‌سایت Piggy Bankster درباره توکن اطلاعات بیشتری به دست آورید و اخبار جدید آن را در شبکه اجتماعی X دنبال کنید.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.