خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۰۳۷۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

میم کوین‌ها در آلت سیزن بعدی شگفتی‌ساز می‌شوند؟

میم کوین‌ها در آلت سیزن بعدی شگفتی‌ساز می‌شوند؟

با توجه به رشد محبوبیت بالای میم کوین‌ ها در سال جاری میلادی، انتظار می‌رود تسلط این میم کوین‌ ها در آلت سیزن بعدی افزایش یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز، با رشد بازار رمز ارز، میم کوین‌ ها برای سلطه در آلت سیزن بعدی آماده می‌شوند. با رسیدن بیت کوین به فاز تثبیت، کارشناسان انتظار دارند که تمرکز بر دارایی‌های دیجیتال و مشهور میم کوین، افزایش یابد. 

رشد تسلط میم کوین‌ ها در آلت سیزن بعدی اتفاق می‌افتد؟

میم کوین‌ ها که در ابتدا با اهداف طنز در بازار رمز ارز ظهور پیدا کردند، توانستند فراتر از انتظار ظاهر شوند و به سودده‌ترین بخش بازار رمز ارز در ۶ ماه ابتدایی سال جاری میلادی، تبدیل شوند. چنین روندی نشان می‌دهد سنتیمنت سرمایه‌گذاران و دینامیک بازار، این دارایی‌های دیجیتال محبوب را به سمت رشدی پایداری و نه موقت، سوق می‌دهد. مراد محمودف که تحلیلگر بازار میم کوین‌هاست در این‌باره گفت: «در صورتی که آلت سیزن رخ آغاز شود، میم کوین‌ها از دیگر آلت کوین‌ها پیشی خواهند گرفت. حتی اگر آلت سیزن آغاز نشود نیز، میم کوین‌ها مجدداً سوددهی بیشتری نسبت به دیگر آلت کوین‌ها خواهند داشت.»

بهترین میم کوین‌ ها برای سرمایه‌گذاری کدام‌اند؟

این تحلیلگر همچنین توجه و اشاره خاصی به میم کوین‌ هایی که در اکوسیستم سولانا و اتریوم با ارزش بازاری بین 5 میلیون تا 200 میلیون دلار قرار دارند، کرده است. محمودف باور دارد میم کوین‌هایی با چنین ویژگی مذکوری، به سطحی از بلوغ و انطابق رسیده‌اند و کامیونتی قوی همراه خود دارند. دوج کوین، شیبا اینو، په په در حال حاضر به این بلوغ رسیده‌اند و سه میم کوین بزرگ بازار از لحاظ ارزش بازاری هستند. 

این تحلیلگر رمز ارز باور دارد استراتژی مناسب برای موفقیت در بازار میم کوین، خرید میم کوین‌ های مناسب و نگهداری آنها تا یک سال است. او به سرمایه‌گذاران پیشنهاد داده است از خرید دارایی‌های مشتقه در این بازار و میم کوین‌هایی که ارزش بازاری پایین و نوسان بالایی دارند خودداری کنند. 

 محبوبیت بازار میم کوین در حال افزایش است؟

بر اساس گزارش ارزش بازاری نیم سال اول 2024، میم کوین‌ ها به‌ عنوان محبوب‌ترین دارایی‌های دیجیتالی معرفی شدند و 22 درصد از سهم بازار را در اختیار داشتند. طی هشت ماه گذشته، اکوسیستم سولانا موفق شد تا از لحاظ سوددهی، بالاتر از شبکه‌ اتریوم و توکن‌های هوش مصنوعی قرار بگیرد. بر اساس این گزارش، میم کوین‌های شبکه سولانا که در اواخر سال 2023 یا سال 2024 میلادی عرضه شده‌اند، به‌ طور متوسط سوددهی 8469 درصدی را تجربه کردند که در مقایسه با سوددهی 962  درصدی میم کوین‌های شبکه اتریوم بسیار بالاست. 

Screenshot 2024-07-03 093142

 

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.