فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۰۵۷۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

رشد ۲۵۰ درصدی میم کوین سیاسی با قوت کناره گیری جو بایدن از انتخابات آمریکا

رشد 250 درصدی میم کوین سیاسی با قوت کناره گیری جو بایدن از انتخابات آمریکا

با افزایش فشار برای کناره‌گیری جو بایدن از رقابت‌های ریاست جمهوری، میم کوین سیاسی کامالا هریس، در شبانه روز گذشته با رشد بالای قیمتی مواجه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، پیش از آغاز مناظرات انتخاباتی ایالات متحده آمریکا از ماه ژوئن، میم کوین‌هایی با الهام از همین نبرد ریاست‌جمهوری ساخته و در شبکه سولانا و اتریوم عرضه شده‌اند. این میم کوین‌های سیاسی که با نام Politifi شناخته می‌شوند، توانسته‌اند توجه علاقه‌مندان به بازار ارز دیجیتال را به خود جلب کنند و نوسانات آنها با اخبار مرتبط با این انتخابات، تحت تاثیر قرار می‌گیرد. میم کوین‌ های Super Trump (STRUMP) و Maga (TRUMP) در شبکه اتریوم و میم کوین‌های Jeo Boden (BODEN) و Doland Tremp (TREMP) نیز در شبکه سولانا تعدادی از این میم کوین‌های سیاسی هستند. 

رشد 250 درصدی میم کوین کامالا هریس

با توجه به افزایش فشارها از پنجشنبه هفته گذشته به جو بایدن برای کناره‌گیری از انتخابات ایالات متحده آمریکا به‌دلیل کهولت سن و عملکرد ضعیف در برابر دونالد ترامپ در اولین مناظره انتخاباتی پخش شده، میم کوین سیاسی با الهام از کامالا هریس، نخست وزیر بایدن، موفق به رشد 250 درصدی شده است. این میم کوین که با نماد KAMA در شبکه سولانا عرضه شده است و ارزش بازاری آن از 3.5 میلیون دلار  در بیست و هفتم ماه ژوئن، به حدود 11.9 میلیون دلار رسیده است. ارزش بازاری این میم کوین در سوم جولای حتی به 22.2 میلیون دلار نیز رسید. با توجه به عملکرد ضعیف جو بایدن در مناظره انتخاباتی، میم کوین‌های برگرفته از بایدن مانند BODEN با افت بالایی مواجه شده است و رالی برای میم کوین KAMA آغاز شده است. 

8c4007cc-c58b-43e6-ab6c-1de635be1cc2-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

وضعیت بازار میم کوین‌های سیاسی

از میان میم کوین‌های سیاسی که با الهام از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ساخته شده‌اند، کامالا بیشترین رشد را در شبانه روز گذشته داشته است، اما اغلب میم کوین‌های سیاسی که بالاترین ارزش بازاری را دارند، با افت قیمتی مواجه شده‌اند. در حال حاضر، بزرگترین میم کوین‌های سیاسی از لحاظ ارزش بازاری، ConstitutionDAO با ارزش بازاری بیش از 401 میلیون دلار، MAGA که برگرفته از دونالد ترامپ است با 256 میلیون دلار و  MAGA HAT نیز که برگرفته از ترامپ است، صدرنشین این بازار میم کوینی هستند. 

بنظر می‌رسد که عدم موفقیت جو بایدن در مناظره انتخابی، در میم کوین‌های سیاسی نیز جلوه پیدا کرده است. رای دهندگان، خبرگزاری‌ها و سیاست‌گذاران دموکرات در حال فشار آوردن به جو بایدن برای کناره‌گیری از انتخابات هستند، چرا که باور دارند وی نمیتواند با دونالد ترامپ در پنجم ماه نوامبر، رقابت کند. نظرسنجی‌های فعلی حاکی از آن است که دونالد ترامپ برتری 2.3 درصدی نسبت به بایدن در انتخابات دارد. 

Screenshot 2024-07-04 084630

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.