فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۸۳۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

بررسی موقعیت‌های صعودی در بازار همگام با رشد قیمت بیت کوین به ۷۰ هزار دلار

بررسی موقعیت‌های صعودی در بازار همگام با رشد قیمت بیت کوین به ۷۰ هزار دلار

رشد قیمت بیت کوین توجهات بسیاری را به سایر ارزهای دیجیتال جلب کرده و احتمالاً خریداران را به سمت XRP، KAS، STX و JASMY سوق می‌دهد.

به گزارش تجارت نیوز،

بیت کوین با افزایش استحکام و تثبیت روند صعودی، می‌تواند احساسات خرید گسترده در بازار کریپتو ایجاد کند. قیمت بیت کوین از پایین‌ترین سطح هفته‌ای خود به شدت بازگشته و نشان می‌دهد که خریداران در حال خرید در افت قیمت‌ها هستند که این موضوع انعکاس‌دهنده احساس مثبت بازار است. شرکت تحلیل بازار Santiment مشاهده کرده که نسبت نظرات مثبت به منفی درباره بیت کوین به بالاترین حد خود از مارس ۲۰۲۳ رسیده است.

با بررسی احساسات مثبت شرکت‌کنندگان بازار، باید گفت خریداران اعتماد دارند و ممکن است قیمت بیت کوین را به سمت سطح ۷۰ هزار دلار هدایت کنند. به طور مثال، افرادی مانند آنتونی اسکاراموچی اشاره می‌کنند که سرمایه بازار بیت کوین می‌تواند از طلا نیز فراتر رود. این در حالی است که حرکت قیمت بیت کوین نشان می‌دهد، اگر قیمت از ۷۰ هزار دلار عبور کند، می‌تواند به محدوده مقاومت ۷۲ هزار تا ۷۳۷۷۷ دلار برسد.

تحلیل قیمت ریپل

ریپل در محدوده بین ۰.۵۷ تا ۰.۶۴ دلار در حال تثبیت است که نشان‌دهنده عدم قطعیت است. روند صعودی ممکن است در صورتی که XRP از ۰.۶۴ دلار عبور کند ادامه یابد و به ۰.۷۴ دلار برسد. با این حال، اگر این حرکت حفظ نشود، ممکن است قیمت به زیر ۰.۵۷ دلار کاهش یابد.

چشم‌انداز تکنیکال بیت کوین؛ سطوح مقاومت: ۰.۶۴ و ۰.۷۴ دلار. سطوح حمایت: ۰.۵۷ و ۰.۴۱ دلار.

ezgif-7-8e39f844ff

تحلیل قیمت Kaspa (KAS)

Kaspa با مقاومتی در سطح ۰.۱۹ دلار مواجه است. جهش قوی قیمت از میانگین‌های متحرک نشان‌دهنده احساسات صعودی است. اگر KAS از ۰.۱۹ دلار عبور کند، می‌تواند به ۰.۲۴ دلار صعود کند. با این حال، کاهش به زیر میانگین‌های متحرک ممکن است قیمت را به ۰.۱۴ دلار برساند.

چشم‌انداز تکنیکال؛ سطح مقاومت: ۰.۱۹ دلار. سطوح حمایت: میانگین‌های متحرک و ۰.۱۴ دلار.

تحلیل قیمت  Stacks (STX)

Stacks از خط روند نزولی خود عبور کرده که نشان‌دهنده پایان احتمالی روند نزولی است. اگر STX بالای ۲ دلار باقی بماند، می‌تواند به ۲.۵۰ دلار و بیشتر از آن صعود کند. کاهش به زیر میانگین‌های متحرک اما ممکن است منجر به کاهش‌های بیشتر قیمت شود.

چشم‌انداز تکنیکال؛ سطوح مقاومت: ۲ و ۲.۵۰ دلار. سطوح حمایت: میانگین‌های متحرک و ۱.۶۵ دلار.

تحلیل قیمت JasmyCoin (JASMY)

JasmyCoin از زیر سطح ۰.۰۲۷ دلار بازگشت قیمت داشته است. اگر JASMY از ۰.۰۳۳ دلار عبور کند، می‌تواند به ۰.۰۳۹ دلار برسد. کاهش به زیر ۲۰EMA  اما ممکن است قیمت را به سطح ۰.۰۲۷ دلار بازگرداند.

چشم‌انداز تکنیکال؛ سطح مقاومت: ۰.۰۳۳ دلار. سطح حمایت: ۰.۰۲۷ دلار

رشد احتمالی بیت کوین به ۷۰ هزار دلار می‌تواند فعالیت معامله‌گران در سایر ارزهای دیجیتال مانند  XRP، KAS، STX  و JASMY را تحریک کند. هر یک از این توکن‌ها الگوهای تکنیکال مثبتی تجربه کرده‌اند که می‌تواند منجر به تحرکات چشم‌گیر قیمت شوند. سرمایه‌گذاران باید برای ارزیابی نقاط ورود و خروج احتمالی، سطوح مقاومت و حمایت اعلامی را زیر نظر داشته باشند.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.