فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۸۹۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

پنج آلت کوین که در آگوست ۲۰۲۴ احتمال افزایش قیمت دارند

پنج آلت کوین که در آگوست ۲۰۲۴ احتمال افزایش قیمت دارند

بازار ارزهای دیجیتال در ماه جولای نتایج سردرگم‌کننده‌ای به همراه داشت، برخی آلت کوین‌ها رشد قابل‌توجهی را تجربه کردند، برخی دیگر با کاهش روبرو شدند.

به گزارش تجارت نیوز،

با ورود بازار ارز دیجیتال به ماه آگوست، ضروری است که به توکن‌های مستعد بازدهی از منظر تحلیلگران توجه کنیم. در ادامه به بررسی پنج آلت کوین که به توصیه تحلیلگران باید در ماه آگوست زیر نظر داشت، می‌پردازیم.

فلو (FLOW)

پروژه فلو قرار است ارتقاء بزرگ شبکه Crescendo را در ۱۴ آگوست روی شبکه تست نت خود اجرا کند. این ارتقاء هدف دارد که مقیاس‌پذیری و تمرکززدایی شبکه را بهبود بخشد. فلو که تا لحظه نگارش گزارش با قیمت ۰.۶۵ دلار معامله می‌شود، پتانسیل دارد تا با عبور از مقاومت‌های ۰.۸۱ و ۰.۹۶ دلار، قیمت خود را به بالای ۱.۰۰ دلار برساند. قیمت اگر نتواند مقاومت‌های پیش روی خود را بشکند، ممکن است زیر ۰.۹۶ دلار تثبیت شود.

کنفلاکس (CFX)

کنفلاکس در حال آماده‌سازی برای اجرای یک هارد فورک بزرگ در تاریخ ۶ آگوست است. این ارتقاء عملکرد، امنیت و کارایی شبکه را بهبود می‌بخشد و ممکن است تغییراتی در مراحل اثبات سهام (PoS)  ایجاد کند. این رویداد می‌تواند نوساناتی در قیمت توکن پروژه به همراه داشته باشد و به CFX کمک کند از محدوده تثبیت فعلی بین ۰.۱۷ و ۰.۱۴ دلار خارج شده و روند نسبتا صعودی را آغاز کند.

سولانا (SOL)

سولانا در ماه جولای توجه زیادی از سوی سرمایه‌گذاران نهادی به خود جلب کرد و بعد از اتریوم، با جریان ورودی ۲۷.۶ میلیون دلار، بیشترین جریان را به خود اختصاص داد. این حرکت قیمت می‌تواند به سولانا کمک کند تا هدف رشد ۳۱ درصدی ارائه شده توسط تحلیلگران را تحقق بخشیده و قیمت خود را به ۲۴۵ دلار برساند. با این حال، کاهش‌های اخیر بازار باعث شده که قیمت سولانا طی پنج روز گذشته ۱۱ درصد کاهش یابد و در حال حاضر با قیمت ۱۶۴ دلار معامله شود. ادامه کاهش قیمت‌ها می‌تواند چشم‌انداز صعودی سولانا را بی‌اعتبار کرده و ممکن است قیمت این رمز ارز را به زیر ۱۵۰ دلار برساند.

استارک نت  (STRK)

استارک نت در حال آماده‌سازی برای آغاز ارتقائی در اواخر ماه آگوست است که اجرای موازی را به شبکه معرفی خواهد کرد و ظرفیت تراکنش بر ثانیه (TPS) را به ۲۵۰ افزایش می‌دهد. این ارتقاء می‌تواند به STRK کمک کند تا روند خود را از کف تاریخی ابتدای ماه آگوست، بازیابی کند. در حال حاضر STRK در قیمت ۰.۴۵۶ دلار قرار دارد و می‌تواند به مقاومت ۰.۶۱۹ دلار و بالاتر از آن دست یابد اگر سطح مذکور به حمایت تبدیل شود.

اکسی اینفینیتی (AXS)

اکسی اینفینیتی به تازگی آزمایش بتا حالت آواتار خود را به پایان رسانده و قرار است در پایان آگوست حالت آواتار بتا را راه‌اندازی کند. این ارتقاء می‌تواند تاثیر مثبتی بر AXS داشته باشد که در حال حاضر با الگوی سر و شانه مواجه است. با این حال، اگر قیمت از سطح ۵.۳۵ دلار بازگردد، ممکن است سطح ۴.۰۷ دلار یا به کمتر از آن نیز کاهش یابد. در مقابل، یک رالی صعودی می‌تواند قیمت را به ۷.۰۰ دلار و بالاتر از آن برساند.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.