فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۲۴۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

هجوم برای فروش زیر قیمت نات کوین / کاهش ۳۰ درصدی قیمت و ناامیدی سرمایه‌گذاران

هجوم برای فروش زیر قیمت نات کوین / کاهش 30 درصدی قیمت و ناامیدی سرمایه‌گذاران

با وجود استقبال گسترده از پروژه تلگرامی نات کوین در زمان عرضه، به نظر می‌رسد این رمز ارز نتوانسته انتظارات سرمایه‌گذاران را برآورده کند.

به گزارش تجارت نیوز،

هیجانی که در ماه‌های گذشته پیرامون پروژه تلگرامی نات کوین (NOT) جریان داشت، در هفته‌های اخیر از بین رفته است. سنتیمنت فعلی پیرامون این رمز ارز، نشان‌دهنده ناامیدی کاربران به‌ دلیل کاهش قیمت شدید آن است. 

هجوم برای فروش نات کوین در قیمت پایین

نات کوین در زمانی نه‌چندان دور، در لیست 100 رمز ارز برتر از لحاظ سوددهی قرار داشت، اما اخیراً قیمت آن بیش از 30 درصد کاهش یافته است. به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران، از آینده بازدهی نات کوین ناامید شده‌اند و در حال فروش گسترده این رمز ارز با قیمت پایین هستند. 

در نوزدهم ماه آگوست، قیمت نات کوین به 0.011 دلار افزایش پیدا کرد و برخی انتظار داشتند این افزایش قیمت، شروع جدیدی برای رالی قیمتی نات کوین باشد. با وجود این، داده‌های درون‌زنجیره‌ای نشان داده این افزایش قیمت، موقت و گذرا بوده است. 

بر اساس داده‌های IntoTheBlock، متوسط زمان نگهداری کوین‌ها در شبکه نات کوین حدود 62 درصد طی هفته گذشته کاهش پیدا کرده است. همچنین، حجم معاملات با نات کوین طی یک ماه گذشته، روند نزولی در پیش گرفته است. شاخص "میزان نگهداری کوین" نشان‌دهنده مدت‌زمان نگهداری یک کوین پیش از فروش یا معامله آن است. زمانی که این شاخص افزایش یابد یعنی کاربران به فروش آن رمز ارز تمایل دارند که می‌تواند باعث افزایش قیمت و تقاضای آن شود. 

notcoin-holding-time-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

چه قیمتی در انتظار نات کوین است؟

با توجه به کاهش زمان نگهداری نات کوین، می‌توان گفت این رمز ارز در وضعیت فشار فروش و کاهش اعتماد از سوی سرمایه‌گذاران در کوتاه‌مدت قرار گرفته است. همچنین، تحلیل‌های بلاک‌چینی نشان می‌دهد در کنار فشار فروش سرمایه‌گذاران خرد، شاخص‌ها وضعیت خرسی را برای این رمز ارز نشان می‌دهند. 

تحلیل تکنیکال نات کوین حاکی از آن است که این رمز ارز موفق به شکستن ساختار خرسی بازار به‌ نفع خود نشده و در زمان نگارش این گزارش، با قیمت 0.01092 دلار در حال معامله است. نات کوین در شبانه‌روز گذشته با 3.58 درصد کاهش قیمت و در یک ماه اخیر با بیش از 33 درصد افت قیمتی مواجه بوده است. 

قیمت نات کوین در تلاش برای گذشتن از میانگین متحرک نمایی ۲۰روزه (آبی‌رنگ) است، اما در حال حاضر زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۵۰روزه (زردرنگ) قرار گرفته است. در صورتی که قیمت بالای خط EMA (میانگین متحرک نمایی) قرار بگیرد، روند افزایشی در انتظار رمز ارز است. اما با توجه به اینکه قیمت نات کوین زیر شاخص‌های کوتاه تا میان‌مدت قرار گرفته است، روند قیمتی نات کوین نزولی خواهد بود. همچنین، تقاطع مرگ، که ضعف روند قیمتی را نشان می‌دهد با قرارگیری میانگین متحرک نمایی بلندمدت در بالای میانگین متحرک نمایی کوتاه‌مدت ایجاد شده است. 

notcoin-not-price-analysis-1536x868-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

آیا امیدی به بازگشت قیمت نات کوین وجود دارد؟

تنها در صورتی که نات کوین بتواند ساختار بازاری خود را بهبود دهد، می‌تواند به قیمت بالاتری دست پیدا کند. در غیر این صورت ممکن است به قیمت 0.0084 دلار نیز سقوط کند. اگر معامله‌گران احساس کنند خرید نات کوین در زمان افت قیمتی مناسب است، قیمت می‌تواند بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰روزه حرکت کند و روند قیمتی برعکس شود. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، قیمت نات کوین ممکن است به سطح 0.012 دلار افزایش یابد. 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.