فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۸۹۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

عرضه چهارمین کلکسیون NFT دونالد ترامپ / تلاش بی‌سابقه برای جذب رای فعالان صنعت رمز ارز

عرضه چهارمین  کلکسیون NFT  دونالد ترامپ / تلاش بی‌سابقه برای جذب رای فعالان صنعت رمز ارز

دونالد ترامپ در ادامه اقدامات خود برای جذب رای فعالین صنعت کریپتو، اقدام به انتشار کلکسیون جدید nft خود کرده است.

به گزارش تجارت نیوز،

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا و نامزد این دوره از انتخابات، جدیدترین کلکسیون توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود را در روز گذشته، و کمتر از هفتاد روز پیش از انتخابات، منتشر کرده است. این کلکیسیون NFT به‌شکل کارت‌های قابل معامله طراحی شده‌اند و مشوق‌هایی برای خرید آنها نیز در نظر گرفته شده است. بنظر می‌رسد که ترامپ قصد دارد تا بار دیگر موضع منفی‌ای که در گذشته درباره رمز ارزها داشته است را از ذهن شهروندان آمریکایی پاک کند و خود را طرفدار صنعت رمز ارز نشان دهد. بدین منظور، یکی از آثار همین کلکسیون تصویری از ترامپ را نشان می‌دهد که توپی با لوگوی بیت کوین را بدست گرفته است.

IMG_2784

چهارمین کلکسیون NFT دونالد ترامپ

دونالد ترامپ به‌تازگی چهارمین کلکسیون NFT خود با پنجاه اثر را با قیمت پایه 99 دلار منتشر کرده است. در این کلکسیون، تصاویری از رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا در لباس‌ها و حالات متفاوت قرار گرفته شده است. آثار هنری این کلکسیون که در بلاکچین بیت کوین طراحی شده‌اند، برخی مشوق‌ها را نیز به علاقه‌مندان به خرید، ارائه می‌دهند. برای مثال، علاقه‌مندان  می‌توانند با خرید 15 کارت دیجیتالی از این کلکسیون، کُتی که دونالد ترامپ در زمان مناظره با جو بایدن به‌تن داشت را صاحب شوند. دیگر هدایا شامل کفش‌های ورزشی تولید محدود با برند ترامپ و  شام خوردن با وی می‌شوند.

موفقیت کلکسیون‌های پیشین ترامپ

با وجود اینکه کلکسیون‌های پیشین دونالد ترامپ در تنها چند ساعت به‌فروش رفتند، وضعیت قیمتی امروز آنها، نشان می‌دهد که این کلکسیون‌ها برای خریداران خود سودآور نبوده‌اند. اولین سری کارت‌های دیجیتال قابل معامله گذشته ترامپ در حال حاضر با کاهش قیمتی 10 درصدی نسبت به قیمت لیست شده اولیه، مواجه شده‌اند و سری دوم از این کارت‌های دیجیتالی نیز افت قیمتی 14 درصد را تجربه کرده‌اند.

با این وجود، کارت‌های دیجیتالی ترامپ با تم ماک شات، افزایش حدود 0.54 درصدی قیمت را در شبانه‌روز تجربه کرده‌اند. بر اساس داده‎‌های تاریخی، قیمت کلکسیون‌های NFT دونالد ترامپ بسته به اخبار منتشر شده درباره وی، در نوسان بوده است. برای مثال، زمانی که ترامپ در آپریل 2023 دستگیر شد، فروش NFTهای وی چهار برابر افزایش یافت. همچنین با انتشار اتهامات وارده بر علیه وی در مارچ سال جاری میلادی، حجم معاملات کلکسیون وی مجددا با افزایش مواجه شد.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.