فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۰۲۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

آیا آزادی مدیرعامل تلگرام می‌تواند TON را نجات دهد؟ / نهنگ‌های بازار مانعی بزرگ برای افزایش قیمت این کوین

آیا آزادی مدیرعامل تلگرام می‌تواند TON را نجات دهد؟ / نهنگ‌های بازار مانعی بزرگ برای افزایش قیمت این کوین

تون کوین (TON) در پنج روز گذشته به‌دلیل بازداشت مدیرعامل تلگرام، نوسانات بالایی را تجربه کرده است. آیا با آزادی پاول دورف، این توکن می‌تواند وارد رالی جدید شود؟

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت تون کوین (TON) در روز چهارشنبه و به‌دنبال خبر آزادی موقت پاول دورف، مدیرعامل پیام‌رسان تلگرام که در فرانسه دستگیر شده بود، با رشد 10 درصدی مواجه شده است. پاول دورف در حال حاضر با وثیقه 5.56 میلیون دلاری آزاد شده است، اما بررسی‌های رسمی و قانونی درباره جرائم مرتبط با پیام‌رسان تلگرام ادامه دارد. وی در این مدت، اجازه خروج از فرانسه را نخواهد داشت. 

تاثیر خبر آزادی مدیرعامل تلگرام بر قیمت توکن TON

با وجود اینکه خبر دستگیری پاول دورف، باعث افت قیمت TON شد، خبر آزادی وی که در روز گذشته منتشر شد نتوانست تاثیر چندانی بر قیمت این آلت کوین بگذارد. در روزهای گذشته فشار فروش بالایی از سمت دارندگان توکن TON دیده شده است. داده‌ها نشان می‌دهند که در روزهای گذشته، حجم انتقال TON از کیف‌پول‌ها به صرافی‌های رمز ارزی با افزایش مواجه شده است. همین مسئله، نشانه‌ای از عدم قطعیت و انتظار برای کاهش قیمت توسط سرمایه‌گذاران است. 

Toncoin-TON-11-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

فعالیت نهنگ‌های بازار رمز ارز

مالکان کیف‌پول‌های رمز ارزی با سرمایه بالا که در بازار به‌عنوان نهنگ‌ها شناخته می‌شوند، اولین گروهی نبودند که شروع به فروش TONهای خود کردند، اما می‌توان گفت که بزرگترین گروه فروشنده در هفته گذشته را تشکیل دادند. در شبانه روز گذشته، آدرس‌های کیف‌پولی که حداقل 0.1 درصد از عرضه در حال گردش TON را در اختیار داشتند، بیش از 123.76 میلیون توکن TON را به‌فروش رساندند. این عرضه در گردش که مجموعا ارزشی بالغ بر 684 میلیون دارد، بزرگترین حجم فروش از ابتدای سال جاری میلادی برای این توکن بوده است. نبود انتظارات برای افزایش قیمت مجدد توکن TON میان نهنگ‌های بازار، می‌تواند شرایط را برای بازگشت مجدد قیمت این توکن، دشوار کند. 

ITB_ton_large_holders_netflow_ton_2024-08-29T05_37_41-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

پیش بینی قیمت TON

با اعلام خبر آزادی موقت مدیرعامل تلگرام، قیمت TON با افزایش حدود هشت درصدی در 48 ساعت گذشته مواجه شده است و اغلب این افزایش قیمت متعلق به شبانه روز گذشته بوده است. قیمت این توکن در زمان نگارش این گزارش حدود 5.53 دلار است و TON به‌دنبال دستیابی به سطح حمایتی 5.49 دلار است. این سطح حمایتی برای جبران کاهش قیمتی 23 درصدی از هفته گذشته، بسیار با اهمیت است. با این وجود، عوامل متعددی می‌توانند باعث شوند که این آلت کوین پایین‌تر از سطح مقاومت 6.04 دلار باقی بماند. 

همچنین، در صورتی که سرمایه‌گذاران انتظار افزایش قیمت را با خبر آزادی پاول دورف داشته باشند، امکان افزایش تقاضا و رالی جدید برای TON وجود دارد و این آلت کوین می‌تواند از سطح 6.04 دلار نیز بالاتر برود. 

YcjGaaFE-1536x673-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.