فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۱۱۷

اتریوم چه زمانی سطح ۳ هزار دلار را پشت سر می‌گذارد؟

اتریوم چه زمانی سطح 3 هزار دلار را پشت سر می‌گذارد؟

قیمت اتریوم باید همچنان بر مقاومت کلیدی 2700 دلار غلبه کند تا بتواند در سه‌ماهه چهارم 2024 به قیمت بالاتر از 3000 دلار برسد.

به گزارش تجارت نیوز،

تحلیل‌گران بازار پیش‌بینی می‌کنند اتریوم می‌تواند تا قیمت 3 هزار دلار پیشروی کند، اما انتظار می‌رود این اتفاق در سه‌ماهه چهارم 2024 رخ دهد. در حال حاضر، اتریوم با مقاومت بالایی در کانال حدود 2700 دلار مواجه است و برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر، نخست باید از این سطح عبور کند.

طبق اعلام پوزیدون، تحلیل‌گر کریپتو، اتریوم در حال نمایش نشانه‌هایی از یک رشد بالقوه فراتر از کانال 3 هزار دلار است، چراکه این ارز دیجیتال در حال بازپس‌گیری سطوح کلیدی پس از مورد آزمایش قرار دادن تقاضای روزانه است.  

به نوشته کوین تلگراف، با این حال، یک تحلیل‌گر دیگر به نام «اِلیا بوم» معتقد است قیمت دومین ارز دیجیتال جهان احتمالا تا سه‌ماهه چهارم 2024 در یک محدوده باقی خواهد ماند و پس از آن ممکن است با رشد همراه شود.

میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA)، یک شاخص فنی، نشان می‌دهد اتریوم پشتیبانی را حفظ کرده است، اما قیمت هنوز به‌طور قانع‌کننده‌ای مقاومت 2700 دلاری را نشکسته است.

یک تحلیل‌گر دیگر درباره مشکلی که اتریوم در این سطح با آن روبه‌رو می‌شود، خاطرنشان می‌کند که این ارز دیجیتال نتوانسته سطح قوی و بالاتری از 2700 دلار را حفظ کند.

همچنین دارندگان بزرگ اتریوم که به‌عنوان «نهنگ» شناخته می‌شوند، در اواخر آگوست 200 هزار اتریوم به ارزش بیش از 540 میلیون دلار را جمع‌آوری کردند که می‌تواند نشان‌دهنده اعتماد به رشد قیمت در آینده باشد.

با این حال، برخی معامله‌گران نسبت به کاهش احتمالی قیمت به سطح 1750 دلار در صورت عملکرد قوی سطح مقاومت هشدار می‌دهند؛ موضوعی که نشان‌دهنده چشم‌انداز محتاطانه در حرکت کوتاه‌مدت قیمت این ارز دیجیتال است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز پنجشنبه (8 شهریور) از 58 هزار و 908 دلار تا 60 هزار و 449 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 15:20 به وقت ایران، 60 هزار و 431 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 500 دلار افزایش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 33/93 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، حدود 2 درصد کاهش داشته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 2 هزار و 514 دلار تا 2 هزار و 562 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 15:21 به وقت ایران، 2 هزار 557 دلار معامله شده است. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 16/21 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود 3 درصد کاهش یافته است.

منبع : اکوایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.