فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۸۴۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

افزایش ذخیره بیت کوین توسط نهنگ‌های بازار / رکورد ۱۷ ماهه نگهداری بیت کوین شکسته شد

افزایش ذخیره بیت کوین توسط نهنگ‌های بازار / رکورد 17 ماهه نگهداری بیت کوین شکسته شد

نهنگ‌های بازار از روزهای گذشته در حال افزایش ذخایر بیت کوینی کیف‌پول‌های خود هستند و رکورد 17 ماهه را جا‌‌به‌جا کرده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

با کاهش قیمت بیت کوین در هفته اخیر، بنظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران خرد بازار رمز ارز تحت فشار برای فروش بیت کوین‌های خود قرار گرفته‌اند. در عوض، نهنگ‌های بازار رکورد جدیدی در ذخیره بیت کوین را شکسته‌اند. نهنگ‌های بازار، سرمایه‌گذارانی هستند که حجم بالایی از رمز ارزها را در اختیار دارند و فعالیت آنها می‌تواند قیمت رمز ارزها را تحت تاثیر قرار دهد. 

افزایش نگهداری بیت کوین توسط نهنگ‌ها و کوسه‌های بازار رمز ارز

به‌تازگی رکورد 17 ماهه تعداد کیف‌پول‌هایی که بیش از 100 بیت کوین را نگهداری می‌کنند، شکسته شده است. دلیل شکسته شدن این رکورد، افزایش ذخیره بیت کوین توسط نهنگ‌های بازار رمز ارز عنوان شده است. داده‌هایی که توسط پلتفرم تحلیل بلاکچین Santiment در سی و یکم ماه آگوست منتشر شده است، نشان می‌دهد که تنها در یک ماه گذشته، 283 کیف‌پول جدید به کیف‌پول‌هایی که حداقل 100 بیت کوین دارند، اضافه شده است. 

0191b0ba-8db6-76bd-b992-7c6840a3886a

با توجه به اینکه قیمت‌ها در بازار رمز ارز، تریدرها را ناامید کرده است، تعداد نهنگ‌های بازار رو به افزایش است. با توجه به افزایش این کیف‌پول‌ها به 16 هزار و 120 عدد، می‌توان گفت که رکورد 17 ماهه شکسته شده است. بر اساس گزارش این پلتفرم، در بازه زمانی مشابه، کیف‌پول‌هایی که حداقل 10 بیت کوین در اختیار دارند و به کوسه‌های بازار رمز ارز معروف هستند نیز، افزایش داشته‌اند. 

در مجموع، این پلتفرم تحلیل بلاکچین تخمین می‌زند که تمام این کیف‌پول‌ها که بین 10 تا 10 هزار بیت کوین در اختیار دارند، مجموعا بیش از 133 هزار کوین با ارزش تقریبی 7.6 میلیارد دلار را در یک ماه گذشته، ذخیره کرده‌اند.

خروج سرمایه‌گذاران خرد و افزایش نهنگ‌ها

آدام بلک، مدیرعامل شرکت Hashcash، توضیح داده است که از زمانی که قیمت بیت کوین از 62 هزار دلار به 58 هزار دلار در بیست و هشتم آگوست سقوط کرده است، میزان خرید نهنگ‌ها با رشد مواجه شده است. نهنگ‌های بازار از بیست و هشتم آگوست، مجموعا 450 بیت کوین در روز خریداری کرده‌اند که برابر میزان بیت کوین استخراج شده در روز است. 

پلتفرم Santiment، دلیل افزایش فعالیت نهنگ‌های بازار را فروش بیت کوین توسط تریدرها و سرمایه‌گذاران خرد می‌داند که در حال فروش دارایی‌های رمز ارزی خود به نهنگ‌ها هستند. سرمایه‌گذاران خرد به‌دلیل اینکه قیمت بیت کوین از قیمت ورودشان پایین‌تر آمده است، تحت فشار برای فروش بیت کوین‌ها قرار گرفته‌اند.  همچنین، شاخص رمز ارزی ترس و طمع که مجموع سنتیمنت بازار را اندازه می‌گیرد در روز جاری در رنج "ترس" با امتیاز 26 قرار گرفته است که تایید کننده این مسئله است. 

 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.