خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۹۴۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

آیا گاوهای بازار می‌توانند مانع سقوط توکن تلگرامی TON شوند؟ / پیش بینی قیمت TON

آیا گاوهای بازار می‌توانند مانع سقوط توکن تلگرامی TON شوند؟ / پیش بینی قیمت TON

با کاهش قیمت توکن TON در هفته‌های اخیر، سرمایه‌گذاران بازار رمز ارز امید دارند که قیمت این توکن مجددا افزایش یابد تا بخشی از ضرر آنها، جبران شود.

به گزارش تجارت نیوز،

توکن TON در هفته‌های اخیر به‌دلیل اخبار دستگیری مدیرعامل تلگرام، در فرانسه با کاهش قیمتی زیادی مواجه شده است، به‌طوریکه قیمت آن در یک ماه گذشته، 15 درصد افت کرده و به 5.21 دلار رسیده است. این مسئله باعث ضرر زیادی برای سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت TON شده است. با این وجود، برخی از سرمایه‌گذاران این توکن تلگرامی ممکن است بتوانند نقش موثری در بازگشت قیمت TON ایفا کنند. 

آیا حرکت صعودی در انتظار TON است؟

در دوم سپتامبر، داده‌های IntoTheBlock نشان داده‌اند که تعداد تریدرهای TON با رشد 53 درصدی مواجه شده‌اند. منظور از تریدرها، آدرس‌هایی هستند که در یک ماه گذشته، این توکن را نگهداری کرده‌اند. همچنین، رشد 20 درصدی تعداد کروزرها نیز در داده‌های این پلتفرم تحلیل رمز ارزی، نمایان شده است. کروزرها، آدرس‌هایی هستند که بین 30 تا 365 روز، این توکن را نگهداری‌ کرده‌اند و سرمایه‌گذاران بلندمدت محسوب می‌شوند. 

معمولا، افزایش تعداد سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت نشان دهنده اطمینان به بازگشت قیمت است. در صورتی که این روند ادامه پیدا کند، ،امکان کاهش فشار فروش برای TON وجود دارد که می‌تواند باعث بهبود قیمت آن شود.

toncoin-holders-data-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

همچنین، چارت‌های روزانه نشان می‌دهند که اسیلایتور Balance Of Power که ابزاری تکنیکال برای نشان دادن قدرت فروشندگان در برابر خریداران است، از بازگشت و رشد قیمتی TON حمایت می‌کند.سطح بالاتری از BoP نشان دهنده افزایش فشار خرید است و کاهش این شاخص، نشان می‌دهد که فروشندگان کنترل را بدست گرفتند و امکان کاهش قیمت وجود دارد. در حال حاضر، این شاخص، رشد داشته است و می‌تواند نشان دهنده امید برای بازگشت قیمت TON باشد. 

پیش بینی قیمت TON

بر اساس چارت روزانه، TON در زمان نگارش این گزارش، با قیمت 5.23 دلار معامله می‌شود و می‌تواند نقطه‌ای مهم برای فرصت خرید باشد. توکن TON می‌تواند با افزایش 10 درصدی قیمت مواجه شود و به قیمت 5.76 دلار برسد.

در حال حاضر و بر اساس شاخص RSI، موننتوم این توکن هنوز نامشخص است. در صورتی که خریداران، دور جدیدی از خرید TON را آغاز کنند، این توکن تلگرامی می‌تواند 10 درصد رشد کند، اما ممکن است در سطح 5.55 دلاری با مقاومت مواجه شود. در صورتی که این توکن از سطح 5.55 دلار عبور کند، می‌تواند به سطح 5.76 دلار نیز دست یابد. در صورت عدم موفقیت در شکستن این مقاومت، TON ممکن است به زیر 5 دلار حرکت کند و مقاومت بعدی آن حدود 4.86 دلار خواهد بود. 

toncoin-price-a-analysis-recovery-1536x868-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.