فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۷۸۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

نهنگ‌ها چه آلت کوین‌هایی را در هفته ابتدایی سپتامبر خریداری کرده‌اند؟

نهنگ‌ها چه آلت کوین‌هایی را در هفته ابتدایی سپتامبر خریداری کرده‌اند؟

سرمایه‌گذاران بزرگ بازار رمز ارز که به نهنگ‌ها مشهور هستند در یک هفته گذشته، حجم بالایی از سه آلت کوین بازار را خریداری کرده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

در هفته ابتدایی سپتامبر، کاهش شدیدی در حجم فعالیت‌های معاملاتی در بازار رمز ارز رخ داده است. در همین راستا، بسیاری از فعالان بازار تصمیم به انجام ندادن معاملات در بازار فعلی رمز ارز گرفته‌اند. طی هفته گذشته، بیش از پنج درصد ارزش جهانی بازار رمز ارز کاهش یافته است. همچنین سرمایه‌داران بزرگ که با لقب نهنگ‌های رمز ارزی شناخته می‌شوند، در طول هفته گذشته از این فرصت به‌خوبی استفاده کرده‌اند و آلت کوین‌های پالی‌گان (POL)، اتریوم (ETH) و میم کوین په‌په (PEPE) را خریداری کرده‌اند. 

آلت کوین پالی‌گان و خرید نهنگ‌های بازار رمز ارز

در چهارم سپتامبر، پالی‌گان مهاجرت ارتقای توکن MATIC قدیمی با توکن جدید POL را به اتمام رساند. پس از این اتفاق، این توکن با حجم بالای نهنگ‌های خریدار مواجه شد و آدرس‌‌های کیف پولی که بین 100 هزار تا یک میلیون POL داشتند بیش از 90 درصد افزایش یافتند. در حال حاضر، دارایی این گروه از دارندگان POL، در 33 آدرس کیف پولی قرار گرفته است که مجموعاً پنج درصد از عرضه در گردش POL را شامل می‌شود. 

با وجود اینکه برخی این مهاجرت ارتقای توکن را نوعی خبر تبلیغاتی می‌دانند، تعداد نهنگ‌های POL همواره رو به رشد است. این سرمایه‌گذاران بزرگ در حال خرید این توکن هستند که تغییر قیمتی چندانی پیدا نکرده است و در زمان نگارش این گزارش، قیمتی برابر 0.38 دلار دارد. 

خرید اتریوم از سوی نهنگ‌ها

اتریوم با مقاومت شدیدی در سطح 2560 دلار در هفته گذشته مواجه شد. با وجود این، این مساله باعث نشد سرمایه‌گذاران بزرگ به خرید این آلت کوین نپردازند. نهنگ‌های اتریوم آن دسته از سرمایه‌گذارانی هستند که بیش از 0.1 درصد عرضه کل این آلت کوین را در اختیار دارند. خالص جریان که نشان‌دهنده تفاوت میان کوین‌های خریداری‌شده و فروش‌رفته است، در هفت روز گذشته برای اتریوم با 38 درصد افزایش مواجه بوده است.

زمانی که خالص جریان سرمایه‌گذاران بزرگ افزایش می‌یابد، می‌توان گفت نهنگ‌ها در حال افزایش ذخایر خود از آلت کوین مذکور هستند. این مساله سیگنالی مثبت است که می‌تواند بقیه سرمایه‌گذاران خرد را نیز تشویق به خرید اتریوم و در نهایت افزایش قیمت آن کند. در صورتی که میزان خرید اتریوم رشد کند، ممکن است بتواند از مقاومت خود عبور کند و به 2868 دلار برسد. 

ITB_eth_large_holders_netflow_ethereum_2024-09-06T13_40_39-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

میم کوین په‌‌په

در هفته گذشته، تقاضا برای میم کوین په‌په در میان نهنگ‌های بازار افزایش یافت. داده‌های پلتفرم Santiment  نشان می‌دهد تعداد آدرس‌هایی که بین یک میلیون تا 10 میلیون توکن په‌په دارند به رکورد 69 هزار کیف‌ پول رسیده است. این نشان‌دهنده رشد 1.2 درصدی طی هفت روز گذشته و تاییدی بر خرید په‌په از سوی نهنگ‌هاست.  

Pepe-PEPE-14-ezgif.com-webp-to-jpg-converter (1)

 

Polygon-Ecosystem-Token-POL-14-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.