فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۵۰۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

رکورد جدید برای توکن داگز / دارندگان این میم کوین به ۱۷ میلیون رسید

رکورد جدید برای توکن داگز / دارندگان این میم کوین به 17 میلیون رسید

توکن تلگرامی داگز موفق شده است محبوبیت زیادی بین فعالان رمز ارزی پیدا کند و تبدیل به یکی از مشهورترین میم کوین‌های بازار شده است.

به گزارش تجارت نیوز،

داگز (DOGS) میم کوین بومی تلگرام رکورد جدیدی به‌ ثبت رسانده است. بر اساس اعلام کانال تلگرامی این پروژه، توکن داگز موفق شده تا زمانی کوتاه پس از عرضه، تعداد کاربران دارنده خود را به 17 میلیون نفر برساند. با افزایش محبوبیت پروژه‌های رمز ارزی- تلگرامی، داگز توانسته محبوبیت بالایی به دست آورد و تبدیل به یکی از مشهورترین دارایی‌های دیجیتال در بازار میم کوین شود. 

ثبت رکورد جدید توسط توکن داگز

داده‌های Tonveiwer نشان می‌دهد در حال حاضر، بیش از پنج میلیون کیف‌پول رمز ارزی، توکن داگز را در بلاک‌چین TON در اختیار دارند. این حجم از سرمایه‌گذاری در داگز تنها در دو هفته پس از عرضه رسمی رخ داده است. از همین رو می‌توان گفت تنها تتر (USDT) در بلاک‌چین ترون و اتریوم (ETH) دارندگان بیشتری نسبت به داگز دارند. بر اساس اعلام کامیونیتی TON، تعداد آدرس کاربران فعال داگز طی دو هفته گذشته بیش از 1.1 میلیون برابر شده است. همچنین، تعداد تراکنش‌های روزانه این میم کوین تلگرامی از 14.4 میلیون گذشته است. 

بر اساس اعلام تیم داگز، 53 میلیون کاربر در مینی اپ داگز فعال و 42.2 میلیون نفر نیز واجد شرایط دریافت ایردراپ این توکن بودند. از این میان، 17 میلیون نفر ایردراپ‌های خود را درخواست و دریافت کردند. 

DOGS-ezgif.com-webp-to-jpg-converter (1)

جذب کاربران با بازی‌های کلیکی در تلگرام

محبوبیت میم کوین داگز در حال رشد و متمایز کردن خود از دیگر پروژه‌های میم کوینی است. داگز مشغول نشان دادن کاربری واقعی خود در اکوسیستم تلگرام است که با بلاک‌چین TON پشتیبانی می‌شود. داگز، اغلب توکن‌های خود را به کاربران قدیمی تلگرام ایردراپ کرده که باعث افزایش رشد محبوبیت آن شده است. 

در ادامه، بلاک‌چین TON قصد دارد هزاران کاربر جدید را از طریق رویدادهای تولید توکن (TGE) برای بازی‌های کلیکی (tap-to-earn) برای بازی‌هایی مانند همستر کامبت و Catizen جذب کند. بازی‌های کلیکی در تلگرام یکی از دلایل برای افزایش رشد کاربرها به شمار می‌رود و میلیون‌ها نفر را به سمت فضای بازی‌های وب3 سوق داده است. 

با وجود موفقیت داگز، بلاک‌چین TON با چالش‌های زیادی مواجه شده است. دستگیری مدیرعامل تلگرام، پاول دورف، در کشور فرانسه یکی از اصلی‌ترین چالش‌های  این شبکه است که فشار را بر تلگرام بیشتر کرده است. 

 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.