فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۸۸۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

افتتاح پلتفرم رمز ارزی «آزادی جهانی مالی» ترامپ از هفته آینده / جدیدترین استراتژی برای جذب رای فعالان بازار رمز ارز

افتتاح پلتفرم رمز ارزی  «آزادی جهانی مالی» ترامپ از هفته آینده / جدیدترین استراتژی برای جذب رای فعالان بازار رمز ارز

دونالد ترامپ در ادامه استراتژی‌های حمایتگرانه از صنعت رمز ارز، زمان رسمی افتتاح پلتفرم جدیدی رمز ارزی خود را اعلام کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

بر اساس اعلام دونالد ترامپ، نامزد این دوره از انتخابات ایالات متحده آمریکا، پلتفرم رمز ارزی وی با‌ نام «آزادی جهانی مالی» از شانزدهم ماه سپتامبر، به‌صورت رسمی آغاز به‌کار خواهد کرد.

در ویدئویی که این نامزد جمهوری‌خواه در روز پنجشنبه در شبکه اجتماعی X منتشر کرد، اعلام کرد که به‌صورت زنده در این پلتفرم در زمان افتتاح پروژه، حضور می‌یابد. مدیریت این برنامه زنده‌ را پسران وی یعنی دونالد جونیور و اریک ترامپ بر عهده خواهند داشت. این نامزد انتخاباتی اعلام کرده است که این پروژه رمز ارزی آینده‌‌دار و جایگزین بانک‌های بزرگ و سنتی خواهد شد. 

پلتفرم رمز ارزی جدید دونالد ترامپ

ترامپ پیش از اعلام این خبر، اطلاعاتی درباره این پلتفرم رمز ارزی و معرفی کردن آن به‌عنوان یک پلتفرم دیفای، را منتشر کرده بود که به قرض دادن و گرفتن رمز ارز می‌پردازد.

در وایت پیپر این پروژه، اعلام شده است که این پلتفرم امکان ذخیره‌سازی مبالغ در کیف‌پول رمز ارزی را به کاربران خواهد داد و نوعی سیستمی اعتباری را برای کاربران فراهم می‌کند. در این سیستم، امکان قرض دادن و گرفتن مبالغ و استفاده از توکن‌ها برای سرمایه‌گذاری در رمز ارز نیز فراهم خواهد بود. همچنین، نوعی توکن حاکمیتی غیرقابل انتقال نیز به‌عنوان بخشی از این پلتفرم، معرفی شده است.  

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط پلتفرم رمز ارزی «آزادی جهانی مالی»، هدف این پروژه ترویج استفاده از استیبل کوین‌‌های میخکوب شده به دلار آمریکا در صنعت دیفای است. این پروژه، همکاری جدید خود با پروتکال دیفای Aave را نیز اعلام کرده است و از همین رو، احتمال می‌رود که این پلتفرم بر روی بلاکچین اتریوم قرار بگیرد. 

واکنش‌ها به حمایت ترامپ از رمز ارزها

ترامپ با اعلام آغاز بکار این پلتفرم رمز ارزی، بار دیگر تلاش کرد تا استراتژی حمایتگرانه‌ای نسبت به صنعت رمز ارز را پیش بگیرد. وی اعلام کرده است که در صورت انتخاب شدن به‌عنوان رئیس جمهور در ماه نوامبر، از این صنعت حمایت کامل خواهد کرد. وی قول تعیین کردن قوانین شفاف برای این صنعت و همچنین اخراج مدیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یعنی گری گلنسر که پرونده‌های زیادی را علیه شرکت‌های رمز ارزی ایجاد کرده، را داده است. 

واکنش‌های متفاوتی نسبت به پروژه جدید رمز ارزی ترامپ میان افراد ایجاد شده است. برخی اجرای این پروژه عظیم را  همزمان با کاندیدا شدن ترامپ در بازه مشابه زیر سوال برده‌اند، چرا که افتتاح این پروژه تنها 50 روز پیش از انتخابات آمریکا خواهد بود. نیک کارتر که از حامیان ترامپ است در ششم سپتامبر اعلام که این پروژه، اشتباهی بزرگ بوده است. 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.