فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۹۹۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

لیست شدن همستر کامبت در صرافی بایننس / آیا امیدی به ایردراپ این توکن وجود دارد؟

لیست شدن همستر کامبت در صرافی بایننس / آیا امیدی به ایردراپ این توکن وجود دارد؟

صرافی بایننس اعلام کرده امکان معاملات توکن همستر کامبت در پلتفرم لانچ پول این صرافی از اواخر ماه سپتامبر فراهم خواهد شد.

به گزارش تجارت نیوز،

صرافی رمز ارزی بایننس اخیراً برنامه‌اش برای لیست کردن توکن همستر کامبت (HMSTR) را به‌ عنوان پنجاه و هشتمین پروژه این صرافی در پلتفرم سرمایه‌گذاری لانچ پول اعلام کرده است. بر اساس اعلام این صرافی، معاملات این توکن از بیست و ششم سپتامبر جاری در لانچ پول آغاز خواهد شد. لانچ پول پلتفرمی برای راه‌اندازی و جمع‌آوری پروژه‌های رمز ارزی است و  به کاربران اجازه می‌دهد به صورت امن و کم‌ریسک، کسب درآمد کنند.

لیست شدن همستر کامبت در لانچ پول بایننس

بر اساس قوانین لانچ پول، کاربران می‌توانند با لاک کردن توکن‌های BNB یا FDUSD خود، توکن همستر کامبت را از طریق ایرداپ در بازه هفت‌روزه دریافت کنند. فارمینگ این ایردراپ از نوزدهم سپتامبر آغاز خواهد شد. 

بر اساس اعلام بایننس، تگ "seed" روی توکن همستر کامبت در این پلتفرم قرار خواهد گرفت که نشان می‌دهد همستر کامبت جزو پروژه‌های پرنوسان محسوب می‌شود. برای معاملات توکن‌هایی با چنین تگی، کاربران باید هر 90 روز یک بار، در امتحانی شرکت کنند. همچنین بایننس هشدار داده است هرگونه ادعایی برای فروش این توکن پیش از زمان رسمی اعلام‌شده، تبلیغات دروغین است. 

آینده همستر کامبت چه خواهد بود؟

خبر لیست شدن همستر کامبت در پلتفرم صرافی بایننس انتقادهای زیادی به‌خصوص در شبکه اجتماعی X به‌ همراه داشته است. دلیل این انتقادات نیز تاخیرهای چندین‌باره تیم همستر کامبت برای ایرداپ و همچنین اختلافات داخلی میان اعضای تیم بوده است. برخی از کارشناسان باور دارند با وجود انتظارات بالا از این پروژه و حجم بالایی از اعضای فعال، شکست خوردن این پروژه محتمل است. 

با وجود این، ممکن است تصمیم بایننس برای لیست کردن این توکن، حرکتی استراتژیک برای جذب 200 میلیون کاربر فعال این بازی کلیکی باشد. تعداد بالایی از این کاربران، افرادی هستند که به‌تازگی با اکوسیستم رمز ارزی آشنا شده‌اند و بایننس با این حرکت قصد جذب این افراد را به صرافی خود دارد. همچنین بایننس قصد دارد تمرکز خود را فراتر از توکن‌های مستقل ببرد و توکن‌های رمز ارزی اکوسیستم تلگرم را نیز به پلتفرم خود اضافه کند. 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.