فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۲۲۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

خرید ۱.۱ میلیارد دلار بیت کوین توسط شرکت مایکرواستراتژی / روند افزایشی خرید بیت کوین توسط شرکت‌های بزرگ

خرید 1.1 میلیارد دلار بیت کوین توسط شرکت مایکرواستراتژی / روند افزایشی خرید بیت کوین توسط شرکت‌های بزرگ

اطلاعات جدید منتشر شده از مایکرواستراتژی نشان می‌دهد که این شرکت به‌تازگی اقدام به خرید 18 هزار بیت کوین کرده است.

به گزارش تجارت نیوز،

شرکت مایکرواستراتژی، در اقدام جدید مالی، با فروش 1.1 میلیارد دلار سهم خود، اقدام بخ خرید 18 هزار و 300 عدد بیت کوین کرده است. این داده مالی از طریق جدیدترین اطلاعات مالی این شرکت که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به‌ثبت رسیده، بدست آمده است. خرید 1.1 میلیارد دلاری بیت کوین توسط این شرکت در بازه ششم آگوست تا دوازدهم سپتامبر سال جاری، رخ داده است. 

خرید میلیارد دلاری بیت کوین توسط مایکرواستراتژی

با خرید اخیری که این شرکت انجام داده است، مجموع ذخایر بیت کوین مایکرواستراتژی به 244 هزار و 800 عدد رسیده است و این بیت کوین‌ها با قیمت متوسط 38 هزار و 585 دلار به‌ازای هر بیت کوین، خریداری شده‌اند. به‌دنبال برنامه استراتژیک این شرکت، مایکرواستراتژی در ابتدای آگوست سال جاری تفاهم‌نامه فروش جدیدی با شرکت‌های TD Securities و The Benchmark Company امضا کرده است. با این تفاهم‌نامه، مایکرواستراتژی این امکان را پیدا کرد که سهام‌های سطح A شرکتش را منتشر کند، و مجموعا توانست حدود دو میلیارد دلار از این طریق، تامین مالی داشته باشند

وضعیت سهام شرکت مایکرواستراتژی 

این شرکت در سیزدهم سپتامبر اعلام کرد که مایکرواستراتژی تا دوازدهم سپتامبر، بیش از هشت میلیارد سهام را تحت تفاهم‌نامه مذکور با ارزش 1.11 میلیارد دلار فروخته است. با این وجود، سهام شرکت مایکرواستراتژی از ابتدای ماه آگوست، با 20 درصد کاهش قیمت مواجه شده است. 

MSTR_2024-09-13_17-53-41-1536x891-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

طی دوره اکتساب، مایکرواستراتژی به‌صورت متوسط بیت کوین‌های خود را با قیمت متوسط 60 هزار و 400 دلاری خریداری کرده است. این اکتساب (acquisition) نشان دهنده اعتماد مایکرواستراتژی به ارزش بیت کوین به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است. همچنین، این حرکت باعث بهبود پرتفوی سرمایه‌گذاری مایکرواستراتژی و تثبیت کردن شهرت آن به‌عنوان شرکتی در صنعت رمز ارز خواهد شد. 

مجموع بیت کوین‌های مایکرواستراتژی

در حال حاضر، مجموع سرمایه‌گذاری این شرکت در رمز ارز بیت کوین، حدود 9.45 میلیارد دلار برآورد شده است. سرمایه‌گذاری جسورانه مایکرواستراتژی در بیت کوین، استراتژی نوآورانه این شرکت برای اعتبار دادن به رمز ارزها به‌عنوان کلاس دارایی مالی با ثبات است. عملیات مالی خرید بیت کوین‌های جدید توسط مایکرواستراتژی، حرکتی کلیدی محسوب می‌شود، چرا که تایید کننده روند رو به افزایش خرید دارایی‌های دیجیتال توسط شرکت‌های بزرگ است. 

 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.