فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۷۱۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

گفتگوی ترامپ درباره توکن جدید پلتفرم رمز ارزی وی با حضور مجری ایرانی

گفتگوی ترامپ درباره توکن جدید پلتفرم رمز ارزی وی با حضور مجری ایرانی

در لایوی که در شبکه X برگزار شد، دونالد ترامپ و اعضای فنی پروژه رمز ارزی وی، برای توضیح درباره توکن بومی پلتفرم آزادی جهانی مالی حاضر شدند.

به گزارش تجارت نیوز،

دونالد ترامپ، نامزد این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در هفته گذشته اعلام کرده بود که پلتفرم دیفای و رمز ارزی خود به‌نام "آزادی جهانی مالی" را در روز دوشنبه افتتاح خواهد کرد تا بتواند با این استراتژی، رای فعالان بازار رمز ارز را بدست آورد.

در گفتگوی زنده‌ای که ترامپ در روز دوشنبه، در شبکه اجتماعی X انجام داد، تیم فنی این پروژه اطلاعاتی درباره این پلتفرم رمز ارزی را در اختیار مخاطبان قرار دادند. یکی از نکات قابل توجه در این لایو، مجری ایرانی این برنامه به‌نام فرخ سرمد تهرانی بود. حوزه تخصصی سرمد، ایجاد کامیونیتی‌های اجتماعی در اینترنت است و در حال حاضر، مدیریت شرکت Goodlife Media را نیز بر عهده دارد. 

113407491-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

آغاز رسمی پروژه رمز ارزی ترامپ با انتشار توکن

دونالد ترامپ برای اولین باز پس از دومین اقدام برای به‌قتل وی، روز دوشنبه در برنامه زنده‌ای در شبکه  اجتماعی X حاضر شد. با وجود اینکه هدف این برنامه زنده برنامه‌ریزی شده، صحبت درباره پلتفرم رمز ارزی جدید خانواده ترامپ بود، وی در طول یک ساعت صحبت خود، اطلاعاتی درباره این پلتفرم ارائه نداد. پس از گذشت دو ساعت از آغاز این برنامه زنده، یکی از رهبران این پروژه رمز ارزی به نام زک فولکمن اطلاعاتی درباره توکن حاکمیتی متعلق به این پلتفرم ارائه کرد. 

بر اساس اعلام فولکمن، توکن WLFI که غیرقابل انتقال است، به‌زودی در این پلتفرم به‌فروش خواهند رفت. افراد با خرید این توکن‌ها، امکان رای‌دهی و ارائه پروپوزال درباره مسائل مربوط به پلتفرم آزادی جهانی مالی را خواهند داشت. وی همچنین اعلام کرد که فروش توکن‌های WLFI فقط برای اشخاص آمریکایی با صلاحیت تایید شده، فعال خواهد بود. 

توکن بومی WLFI پلتفرم دونالد ترامپ 

فولکمن در لایو روز دوشنبه، اطلاعاتی درباره میزان کل عرضه توکن WLFI پلتفرم آزادی جهانی مالی ارائه نکرد. با این وجود، وی اعلام کرد که توزیع این توکن به‌صورت عادلانه خواهد بود و 63 درصد از عرضه کل آن، برای فروش به عموم اختصاص خواهد یافت. فولکمن همچنین به این مسئله اشاره کرد که برنامه‌ای برای مراحل پیش‌فروش توکن وجود نخواهد داشت. با این وجود، 20 درصد از توکن‌ها به اعضای سازنده پلتفرم و مشاوران آن، تخصیص یافته است. وایت پیپری که پیش از این لایو منتشر شده بود، نشان می‌داد که 70 درصد از عرضه کل توکن WLFI متعلق به اعضای تیم سازنده پلتفرم خواهد بود و باقی مانده عرضه نیز برای فروش عمومی تخصیص خواهد یافت. 

با وجود صحبت درباره توکن حاکمیتی پلتفرم، توضیحی از طرف هیچ یک از اعضای حاضر درباره ذات پلتفرم آزادی جهانی مالی داده نشد. گزارش‌های پیشین ادعا کرده‌اند که آزادی جهانی مالی، پلتفرمی دیفای برای قرض دهی و قرض گیری مبالغ به‌کمک رمز ارزها خواهد بود. 

 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.