فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۸۵۷۳

پروژه های جدید آماده سودهای انفجاری

رویدادهای تاثیرگذار بر قیمت رمزارزها در هفته جاری

رویدادهای تاثیرگذار بر قیمت رمزارزها در هفته جاری

یکی از پر هیاهوترین پیش فروش های سال 2024 در حال نزدیک شدن به یک نقطه عطف دیگر است. «پپه آنچِیند» هم اکنون در آستانه رسیدن به مرز 15 میلیون دلار سرمایه است.

به گزارش تجارت نیوز،

هفته گذشته هفته مهمی در بازار ارزهای دیجیتال بود، زیرا برای اولین بار پس از بیش از 4 سال، فدرال رزرو یا همان بانک مرکزی آمریکا تصمیم گرفت نرخ بهره را کاهش دهد. این سومین بار در تاریخ است که فدرال رزرو از 0.5% شروع می کند و همین امر باعث شده که بازار رمزارزها بلافاصله واکنش نشان داده و حرکت جدید را شروع کند. با این حال، همانطور که می دانیم بازار کریپتو هرگز نمی خوابد، و اکنون که وارد هفته جدیدی ای می شویم، عوامل بیشتری وجود دارند که توانایی تعیین روند بازار را دارند. بنابراین، این که بازار همچنان صعودی باقی بماند یا نه، بستگی زیادی به این عوامل دارد.

بزرگترین عاملی که احتمالاً قیمت ها را در این هفته تعیین خواهد کرد، گزارش PMI خدمات جهانی S&P (شاخص مدیران خرید) است که روز دوشنبه منتشر می شود. این شاخص، خلاصه ای از شرایط فعلی کسب و کار است که بر تولید ناخالص داخلی تأثیر گذاشته و توجه ها را به گزارش اعتماد مصرف کننده در روز سه شنبه هدایت می کند. هر دوی این موارد نشانه بسیار خوبی از رویکرد سرمایه گذاران به بازارها هستند. 

از آنجایی که انتظار داریم این شرایط خوب ادامه یابد، معتقدیم که اکنون زمان مناسبی برای یافتن توکن هایی است که از هیجانات سرمایه گذاران بهره می برند. در اینجا، 4 توکن پیش فروش را انتخاب کرده ایم که یک پایان قوی در ماه سپتامبر می تواند آنها را به یک زمستان بسیار صعودی هدایت کند. این کوین ها عبارتند از:

  • پپه آنچِیند  ($PEPU)
  • کریپتو آل استارز ($STARS)
  • آرکِن استون  (ARKN)

حالا بیایید هرکدام از این پروژه ها را بررسی کنیم و توضیح دهیم که چرا معتقدیم که سرمایه گذارن باید آنها را زیر نظر داشته باشند.

کریپتو

«پپه آنچِیند»؛ میم کوین پیش فروش با شتاب غیرقابل توقف

یکی از پر هیاهوترین پیش فروش های سال 2024 در حال نزدیک شدن به یک نقطه عطف دیگر است. «پپه آنچِیند» هم اکنون در آستانه رسیدن به مرز 15 میلیون دلار سرمایه است که برای آن موفقیت قابل توجهی به حساب می آید. این یکی از پرطرفدارترین پیش فروش های میم کوین است که تا کنون به وجود آمده و یکی از معدود مواردی محسوب می شود که در مدت زمان کوتاهی توانسته است سرمایه زیادی جمع آوری کند.  یکی از وعده های «پپه آنچِیند ($PEPU)» این است که می تواند میم کوین پپه را به حداکثر پتانسیل خود برساند، اما چگونه این کار را انجام می دهد؟

کوین پپه  اصلی ($PEPE) به دلیل این که سال گذشته از هیچ به اینجا رسید، به یک قهرمان در میان علاقمندان تبدیل شده است. با این حال، تکامل حوزه میم کوین ها منجر به ایجاد تغییراتی در این بخش شده است. یکی از تغییرات عمده که شاهد آن بودیم، تغییر رویکرد به سمت کاربرد مفید و سودمند بوده است.«پپه آنچِیند» بر روی اتریوم ساخته شده است و زنجیره لایه 2 خود را به آن ارائه می دهد. این امر تعداد بی پایانی از امکانات و کاربردها را باز می کند.

استیکینگ یکی از نکات مثبت اصلی لایه 2 است. در حال حاضر، سود APY آن 142٪ است، بنابراین پاداش های بزرگی برای سرمایه گذاران وجود دارد. همچنین مزایای دیگری مانند تراکنش های سریع تر و کارمزد گس فی ارزان تر با لایه 2 همراه است. در نهایت، امکانات بی پایانی برای این پروژه می توان متصور بود. در آینده ممکن است «پپه آنچِیند» تبدیل به یک میزبان اصلی برای خود میم کوین ها شود که این برای سرمایه گذاران بسیار ارزشمند خواهد بود.

>>>هم اکنون «پپه آنچِیند» را بخرید<<<

«کریپتو آل استارز» توکن استیکینگ با پتانسیل ایجاد انقلابی در میم کوین ها

یکی از پیش فروش هایی که بیشترین پتانسیل را برای ایجاد یک انقلاب در بازار دارد، «کریپتو آل استارز ($STARS)» است. سازندگان این پروژه با مشاهده محبوبیت استیکینگ پروژه های میم کوین، به جای پرش مستقیم، روش متفاوتی برای استیکینگ ارائه کرده اند که توانایی ایجاد تحول عظیمی در کل بازار را دارد. پیش فروش این پروژه تاکنون موفق به جمع آوری بیش از 1.5 میلیون دلار سرمایه شده است.

استیکینگ از یک نقش جانبی در حوزه کریپتو به یک نقطه تمرکز اصلی در این بازار تبدیل شده است. تکامل و رشد محبوبیت میم کوین ها باعث شده است که برخی پروژه ها در مراحل پیش فروش خود از استیکینگ پشتیبانی کنند. دلیل این امر این است که پروژه ها با کمک استیکینگ، به مبارزه با جنبه های منفی نوساناتی که میم کوین ها در برابر آن آسیب پذیر هستند کمک می کند.  بنابراین، «کریپتو آل استارز» آمده است تا ما را با یک نوع کاملاً جدید از استیکینگ آشنا کند.

این پروژه با ویژگی  Meme Vaultخود برای اولین بار سرمایه گذاران را قادر ساخته است که پروژه های چند زنجیره ای و چند توکنی را در یک مکان استیک کنند. در این پروژه، فهرست طولانی ای از میم کوین های اصلی وجود دارد و این فهرست در حال گسترش است. با هولد کردن $STARS، پاداش هایی که از استیکینگ دریافت می کنید بسیار بیشتر خواهد بود، که این نیز ارزش توکن را افزایش می دهد. تیم سازنده آن بر این باورند که قرار است به مهمترین رویداد میم کوین قرن تبدیل شود.

>>>هم اکنون «کریپتو آل استارز» را بخرید<<<

استون

«آرکِن استون»، پروژه ای که همه دوستداران کریپتو آن را دوست خواهند داشت

هیچ راه مطمئنی برای تضمین موفقیت یک پروژه رمزارزی وجود ندارد. با این حال، بدیهی است که برخی عوامل در برخی پروژه ها وجود دارد که احتمال موفقیت آنها را بسیار بیشتر می کند. سودمندی چیزی است که ما در این بخش روی آن تمرکز زیادی کرده ایم. یکی از بهترین انواع کاربردها برای یک پروژه رمزارزی، کاربرد واقعی است و این همان چیزی است که با «آرکن استون (ARKN)» می توان به دست آورد.

تیم سازنده این پروژه با هزینه های بالایی که برای راه اندازی یک توکن لازم است بسیار آشنا هستند. آنها از طریق مجموعه GemLaunch خود، به سازندگان رمزارز قدرت می دهند تا پیش فروش های خود را میزبانی کنند، بنابراین هزینه های زیادی که برای پرداخت به وب سایت ها برای انجام این کار برای آنها نیاز است، حذف می کنند. آنها همچنین نیازی به دانش قبلی کدنویسی ندارند، بنابراین راه پیشرفت برای همه باز است.

نتیجه گیری

هیچ گاه نمی توان مطمئن شد که رویدادهای این هفته چه تاثیری بر بازار خواهد داشت. با این حال، به نظر می رسد که شرایط صعودی می تواند در سه ماهه چهارم ادامه یابد. اگر اینطور باشد، توکن های پیش فروشی که در بالا بررسی کردیم باید هم اکنون خریداری شوند. قیمت پایین و پتانسیل عظیم آنها به این معنی است که راه اندازی آنها در این زمان می تواند آنها را به فضا بفرستد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.