فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۲۲۰۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

رکورد جریان ورودی یک میلیارد دلاری به ETF بیت کوین / صندوق بلک راک در صدر قرار گرفت

رکورد جریان ورودی یک میلیارد دلاری به ETF بیت کوین / صندوق بلک راک در صدر قرار گرفت

در طی سه روز اخیر، رکورد جدیدی از جریان نقدی ورودی به صندوق‌های ETF بیت کوین در آمریکا، به‌ثبت رسیده است.

به گزارش تجارت نیوز،

جریان ورودی به صندوق‌های ETF بیت کوین در طی سه روز معاملاتی گذشته، از یک میلیارد دلار عبور کرد. صندوق شرکت سرمایه‌گذاری بلک راک در صدر صندوق‌های بیت کوینی از لحاظ جریان ورودی قرار گرفته است. صندوق‌هایی مانند بلک راک، امکان دسترسی به ابزار سرمایه‌گذاری در بیت کوین را به سرمایه‌گذاران نهادی ارائه می‌دهند. به‌دنبال سنتیمنت مثبت بازار، بیت کوین در محدوده بالای 67 هزار دلار معامله می‌شود و پتانسیل رسیدن به سطح تاریخی 73 هزار 777 دلار را دارد. 

رکورد جریان ورودی یک میلیار دلاری در سه روز

مجموع خالص ورودی به صندوق‌های ETF بیت کوین در آمریکا به 1.18 میلیارد دلار در سه روز گذشته، رسیده است. همچنین، شاخص تجمعی خالص ورودی به این صندوق‌ها نیز به رکورد جدید 19.73 میلیارد دلاری دست پیدا کرده است. در روز دوشنبه، بیشترین جریان ورودی معادل 555.86 میلیون دلار به این صندوق‌ها، به‌ثبت رسیده است. 

علاقه سرمایه‌گذاران در هفته گذشته برای سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزی نیز با رشد مواجه شده است، به‌طوریکه مجموع جریان ورودی به این بازار از 407 میلیون دلار، عبور کرده است. با جریان ورودی مثبت در هفته گذشته، جریان خروجی 147 میلیون دلاری از این بازار که در هفته اول اکتبر ثبت شده بود، جبران شد. 

dddd-30-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

صندوق بلک راک، رهبر ETF بیت کوین

صندوق ETF بیت کوین بلک راک بیش از بقیه صندوق‌ها مورد توجه سرمایه‌گذاران نهادی قرار گرفته است. بلک راک و فیدیلیتی به‌عنوان دو صندوق بزرگ ETF بیت کوین در بازار، مجموعا بیش از 760 میلیون دلار جریان ورودی جذب کرده‌اند. در روز سه‌شنبه، شرکت بلک راک موفق به ثبت رکورد جریان ورودی 288.8 میلیون دلاری شد. 

رشد جریان ورودی به این صندوق‌ها، همزمان با رشد حدود 13 درصد بیت کوین از جمعه هفته گذشته، همراه بوده است. تحلیلگران شرکت Standard Chartered، باور دارند که شرایط فعلی، می‌تواند بیت کوین را به رکورد قیمتی جدیدی همزمان با نزدیک شدن به انتخابات، برساند.

دامیننس شرکت بلک راک در فضای بیت کوینی خبر جدیدی نیست، چرا که این شرکت توجه ویژه‌ای به حوزه رمزارزها کرده است. در کنار شرکت مایکرواستراتژی، بلک راک یکی از بزرگترین تشویق‌کنندگان به سرمایه‌گذاری در بیت کوین است. بر اساس داده‌های مالی سه ماهه چهارم سال جاری میلادی بلک راک، صندوق ETF بیت کوینی این شرکت موفق به رسیدن به ارزش 23 میلیارد دلاری در 9 ماه شده است. 

 

 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. تجارت‌نیوز این گزارش را تنها به منظور تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه تهیه کرده و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.