خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۳۳۲۴۴۰

استخدام ۴ هزار نیرو در استارتاپ‌ها و هلدینگ‌های تهران

استخدام 4 هزار نیرو در استارتاپ‌ها و هلدینگ‌های تهران

الیسا یاحقی و محمد زاغری دو تن از فعالان وکارشناسان متخصص در حوزه تامین منابع انسانی استارتاپ‌ها و هلدینگ‌ها در گفتگو با تجارت‌نیوز از استخدام چهار هزار فرصت شغلی دریک ماه‌و‌نیم آینده خبر دادند.

الیسا یاحقی و محمد زاغری دو تن از فعالان و کارشناسان متخصص در حوزه تامین منابع انسانی استارتاپ‌ها و هلدینگ‌های معتبری هستند. یاحقی که سابقه همکاری با هلدینگ‌هایی مثل صنایع سیمان زابل، غفاری، بانه زرین، بوکا و استارتاپ تپسی را در کارنامه کاری‌اش دارد در اقدامی هفت تن از فعالان حوزه تامین نیروی انسانی هلدینگ‌ و استارتاپ‌ها را با خود همراه کرده است.
محمد زاغری هم همکاری با هلدینگ‌هایی مثل فیروزه، استارتاپ علی‌بابا و کارپینو را در کارنامه دارد که یکی از همکاران یاحقی در این مسیر است.
این دو کارشناس در گفتگوی مفصلی با تجارت‌نیوز، استخدام در چهار هزار پزیشن کاری متفاوت برای تهرانی‌ها را نوید داده‌اند که متن کامل آن روز شنبه منتشر خواهد شد.

در این گفتگو از نرخ تورم بیکاری ماه‌های اخیر، تعدیل نیروی تعداد زیادی از شرکت‌ها و در نهایت فرصت شغلی‌ای که یاحقی؛، زاغری و تیمشان درگیر انجامش هستند و قرار است طی مشاوره‌ای رایگان کسانی که به دنبال کار هستند را به هدف اصلی و شغلی که از آن لذت می‌برند، برسانند صحبت شده است. این استخدام شغلی از شنبه 17 آذر ماه با ارسال رزومه متقاضیان استارت و تا یک و نیم ماه آینده ادامه دارد.
برای آشنایی با دغدغه‌های اقتصادی که سبب شده این تیم وارد این مسیر شوند؛ اطمینان خاطری که سوابق این تیم برای رسیدن به شغل مد نظرتان می‌دهد؛ پوزیشن‌های شغلی که به استخدامش فکر می‌کنند و در نهایت آشنایی با لینکی که با ارسال رزومه تان به کار مد نطرتان دست می‌یابید و … شنبه هفده آذر ماه گفتگوی مفصل تجارت‌نیوز با الیسا یاحقی و محمد زاغری را از دست ندهید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.