کد مطلب: ۶۰۱۶۴۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ماجرای شکار گنج دیجی‌کالا چه بود؟

ماجرای شکار گنج دیجی‌کالا چه بود؟

دیجی‌کالا مسابقه «شکار گنج» را برای جمعه سیاه طراحی کرد تا کاربران با پیدا کردن کد‌های پنهان شده به تخفیف‌های ۹۹ درصدی دست یابند. اما ظاهرا این مسابقه دارای مشکلاتی بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیجی‌کالا کمپینی به نام شکار گنج به مناسبت بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه برگزار کرده است. اما به نظر می‌رسد این کمپین دارای مشکلاتی بوده است که صدای بسیاری از کاربران را در آورده است.

مسابقه شکار گنج به این صورت است که یک کد تخفیف ۹۹ درصدی برای خرید کالایی که از قبل اعلام شده در تصاویر کالاهای «نقشه شکار گنج» در سایت دیجی‌کالا پنهان شده است. هر کدام از کاربران باید سعی کنند در زمان تعیین شده این کد را پیدا کنند.

دیجی‌کالا اعلام کرده که در صورتی که کد تخفیف کاربران اعمال نشد یا با پیام اشتباه بودن کد تخفیف مواجه شدند، فرد دیگری قبل‌تر کد را پیدا و از آن استفاده کرده است. اما کاربران چیز دیگری می‌گویند.

کد‌های ساختگی

به عقیده بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی به خصوص در توییتر این کدهای تخفیف ساختگی بوده و حقیقت نداشته‌اند.

«آقا به دیجی‌کالا بگین کد رو اشتباهی آپلود کرده، دیگه لازم نیست مصاحبه کنه که خالی ببنده ما کد‌های تخفیفمون واقعی بود… کد تخفیف ps5 رو با همون کد Apple Watch گذاشته!»

«فیک بودن مسابقه دیجی‌کالا کد رو پیدا کردم هرچی میزنم نمیشد. محصول کلا ناموجود میشه چند دقیقه قبل شروع ناموجود میشه، کد رو حتی نمیشه بعد پیدا کردن دید در کدوم محصول بود.»

« تو این شکار گنج دیجی‌کالا کد تخفیف رو پیدا کردم. N بار زدمش و گفت که کدتخفیف اشتباهه! بعد ۱۰ دقیقه زد شکار شد! تو صفحه اصلی هم هنوز نزده که کی اینو شکار کرده؟ کمپین الکی راه انداختین؟»

«یه برنامه .net نوشتم که کدای تخفیف دیجی‌کالا رو پیدا کنه. کد رو دیر گذاشتند و بلافاصله پیدا کردم ولی گفت شکار شده. جالب این که برنامه همون کد رو تو یه عکس دیگه در زمان غیر مجاز (ساعت ۲۰:۰۶)هم پیدا کردش! لینک عکسا رو هم میزارم ببینین.»

IMG 5657

عده‌ای از برنامه‌نویسان در رشته‌ توییت‌های اعلام کرده‌اند که کدهای دیجی‌کالا ساختگی بوده است چرا که آن‌ها به سرعت این کدها را پیدا کردند اما باز هم کد تخفیف بر روی کالا را اعمال نشده است.

از سوی وقتی عده‌ای از برنامه‌نویسان که به راحتی توانسته‌اند با به کارگیری چندین سرور ظرف مدت کوتاهی به کدهای تخفیف دست پیدا کند نشان می‌دهد که بقیه مردم بیهوده دنبال کد تخفیف می‌گردند.

با توجه به گزارش‌های به دست آمده از کاربران، تخلف این فروشگاه تنها در بازی شکار گنج نبوده است و به شکل‌های گوناگون افزایش قیمت جمعه سیاه بر روی بسیاری از کالاها اعمال شده است. دیجی‌کالا هنوز توضیحی در این باره منتشر نکرده است تا برای کاربران خود رفع ابهام کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.