کد مطلب: ۶۱۲۶۳۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اختلال در اینترنت آسیاتک!

اختلال در اینترنت آسیاتک!

مدتی است که اینترنت کاربران شرکت‌ خدمات اینترنتی «آسیاتک» دچار اختلال‌های پی‌درپی شده است. این اختلالات کاربران آسیاتک را با مشکلات جدی روبه‌رو کرده است. علت چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، به تازگی شرکت خدماتی آسیاتک که در زمینه اینترنت فعالیت می‌کند، دچار اختلال‌هایی زیرساختی و قطع اینترنت شده که مشکلات فراوانی برای کاربران خود ایجاد کرده است.

اخیراً سرویس اینترنت برخی از مشترکان آسیاتک دچار مشکل شده و طبق گزارشات، کاربران این شرکت در تماس با پشتیبانی آسیاتک موفق به برقراری ارتباط با پشتیبانی نمی‌شوند.

علت چیست؟

در یک ماه اخیر بارها چند صد گیگ از ظرفیت پهنای باند اینترنت بین‌المللی کشور به دلایل مختلف قطع شد، که براساس نظر کارشناسان این اتفاق باعث کاهش سرعت اینترنت کشور شده است.

آسیاتک در پیامی که تنها برای برخی از کاربران خود ارسال کرده است، علت قطعی‌های اینترنت را ایجاد تغییرات و وجود اختلال در زیرساخت‌های اینترنت کشور عنوان کرده است.

یکی از مشترکان آسیاتک در توییتر نوشت: «آسیاتک ایمیل زده که کلا دو هفته آینده داغونیم، مال زیرساخته، همینه که هست، می خوای بخواه نمیخای نخواه!»

IMG 6996

با وجود اینکه مسئولان وعده داده‌اند که مشکل پهنای باند به زودی رفع شود، اما وضعیت اختلال و کاهش پهنای باند اینترنت، این روزها مشکلات بسیاری را برای شرکت‌های خدمات اینترنتی و کاربران به وجود آورده است.

پشتیبانی پاسخگو نیست

تعدادی از کاربران آسیاتک در توییتر در اعتراض به عدم پاسخگویی پشتیبانی این شرکت نوشتند: «در ۱۰ روز گذشته سه بار دیتاسنتر پایین برج میلاد اسیاتک قطعی داشته و اطلاع قبلی ندادن تنها پاسخی که میدن اینه که شبکه اختلال داره و هیچ پاسخ بهتری نمیدن. ما تعدادی از مشتریانون رو به لطفتون از دست دادیم.»

ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز نیز در صفحه توییتری خود نوشت: « تجربه بد از اینترنت آسیاتک، پنج روزه می‌خوام اینترنت خونه رو تمدید کنم، تو اپلیکشین گزینه تمدید نداره، تو سایت پسورد رو قبول نمیکنه، تماس هم میگیرم حداقل ۲۰ نفر در صف انتظارند. بالاخره امروز پس از کلی معطلی اپراتور میگه بله مشکل داریم! خب حداقل قبل از اینکه قطع کنید یه اطلاع بدید.»

«الان دو روز هست دقیقا ساعت ۱۷ که میشه سرویس کلاد آسیاتک مشکل نتورک میخوره! تیکت میزنیم میگه درست شده در صورتی که نشده! زنگ میزنیم پشتیبانی تلفن رو بر میدارن قطع میکنند!»

«آسیاتک سه بار قطعی داشته تو دو هفته اخیر هیچ اطلاع و پاسخ درستی هم داده نشده! حتی سایت خودشون هم در دسترس نیست. اعتماد مشتریان ما به سیستم‌های آنلاین در ایران کم هست شما هم هی کمتر کنید.»

براساس گزارش‌های به دست آمده این اولین باری نیست که اینترنت شرکت آسیاتک به مشکل می‌خورد. همچنین به نظر می‌رسد بسیاری از مشترکان آسیاتک از وجود چنین مشکلی بی‌خبر هستند و به طور ناگهانی اینترنت آن‌ها قطع شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.