فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۹۹۹۳۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

درخواست تسلا از کاربران توییتر / مکان بعدی سوپرشارژر را تعیین کنید

درخواست تسلا از کاربران توییتر / مکان بعدی سوپرشارژر را تعیین کنید

تسلا مکان بعدی سوپرشارژر را جمع‌سپاری می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد در این انتخاب به واسطه توییتر مشارکت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تسلا به کاربران این امکان را می‌دهد تا مکان بعدی سوپرشارژر خود را برای شارژ سریع خودروهای برقی این شرکت (EVs) در توییتر انتخاب کنند. این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد که به کاربران این امکان را می دهد که از طریق یک نظرسنجی به مکان بعدی سوپرشارژر این شرکت رأی دهند. زیرا آن‌ها مکان‌هایی را پیشنهاد کردند که به شارژرهای سریع EV شرکت نیاز دارند. به گفته‌این شرکت که یکی از بزرگترین شبکه‌های شارژ سریع در جهان را اداره می‌کند. سوپرشارژرهای تسلا می توانند در ۱۵ دقیقه به اندازه ۲۰۰ مایل (یا ۳۲۱ کیلومتر) شارژ کنند.

پنجشنبه، حساب توییتر اختصاصی تسلا برای شارژ (TeslaCharging@) توییت کرد: «رای گیری سوپرشارژر به زودی. مکان‌های پیشنهادی خود را اعلام کنید. پاسخ‌هایی که بیشترین لایک را دارند در نظرسنجی گنجانده می شوند.» با این حال، قبل از اینکه کاربران بتوانند رای دهند، باید مکان هایی را پیشنهاد دهند که در نهایت بخشی از نظرسنجی شرکت خواهند بود.

به نقل از gadgets360، توییتی که از کاربران می‌خواهد مکان‌هایی را ارائه کنند، نشان می‌دهد که این نظرسنجی مرحله دوم تلاش این شرکت برای شناسایی مکان بعدی برای‌ سوپرشارژرهایش خواهد بود. چندین کاربر قبلاً به این توییت با اسکرین شات‌هایی از نقشه ها با مناطق خالی در دایره پاسخ داده‌اند. این موضوع عدم وجود سوپرشارژر در آن مکان‌ها را آشکار می کند.

جزئیات انجام کار توسط تسلا

در حال حاضر، هیچ خبری از حساب شارژ تسلا در مورد اینکه نظرسنجی جمع‌سپاری شده برای انتخاب مکان بعدی سوپرشارژر چه زمانی برگزار می‌شود، وجود ندارد. این شرکت ممکن است به کاربران این امکان را بدهد. که قبل از ایجاد یک نظرسنجی که از کاربران می‌خواهد مکان جدیدی را انتخاب کنند، مکان‌های بیشتری را به عنوان پاسخ اضافه کنند.

تسلا مشخص نکرده است که آیا نظرسنجی در توییتر برگزار می‌شود یا خیر. شایان ذکر است که نظرسنجی‌های توییتر فقط به کاربران اجازه می‌دهند یکی از چهار گزینه را انتخاب کنند، بنابراین تسلا ممکن است در نهایت مجبور شود تنها چهار مورد از پاسخ‌هایی را انتخاب کند که بیشترین لایک را دریافت می‌کنند. این امکان وجود دارد که این شرکت در نهایت برای افزودن سوپرشارژرها به اکثر مکان‌های پیشنهادی توسط کاربران از طریق ابتکار عمل جمع‌سپاری اقدام کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.