کد مطلب: ۸۹۰۱۲۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کندی اینترنت بر طرف شد؟

کندی اینترنت بر طرف شد؟

کاربران در روزهای اخیر از کندی و کاهش سرعت اینترنت گلایه دارند. امروز شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد مشکل برطرف شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، کاربران در روزهای اخیر به ویژه روز گذشته نسبت به کاهش سرعت اینترنت گلایه‌هایی داشتند. بعد از ظهر دیروز، شرکت ارتباطات زیرساخت دلیل کندی سرعت اینترنت را در روز 20 آبان، «قطعی فیبر نوری در خارج از کشور» اعلام کرد. 

این شرکت با صدور اطلاعیه‌ای مدعی شد که قطعی فیبر نوری در خارج از کشور باعث قطعی برخی از لینک‌های بین‌المللی ورودی از خاک ارمنستان شده است و کارشناسان ارتباطات زیرساخت در حال تلاش برای رفع مشکل هستند.

امروز هم این شرکت در اطلاعیه دیگری مدعی شد: «با توجه به پیگیری‌های انجام شده، از ساعت 20 و 35 دقیقه شنبه‌ شب ۲۰ آبان، همه لینک‌های اینترنت بین الملل قطع شده، در وضعیت نرمال قرار گرفت.»

با این حال برخی از کاربران امروز هم در فضای مجازی از کندی سرعت اینترنت گلایه داشتند. این روزها گروهی از کاربران از کیفیت و قیمت اینترنت ناراضی هستند.   

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    الان‌بالای‌یکسال‌است‌که بخاطرکیفیت‌وقطعی‌‌هروزه وهردقیقه‌ای‌اینترنتAdsLمخابرات‌به‌2020مخابرات‌شکایت میکنم‌وتابحال‌بالای۴۰بارشکایت‌کرده‌ام‌ولی مخابرات بجزاتلاف وقت واینکه فقط وفقط باتماسهای‌مکرر والقااینکه تلفنتان‌ایراد داردویاسیم‌کشی‌تان‌ایراد داردوده‌هابهانه بیمورد و واهی‌بجزتلفن زدن‌مکرر هیج‌کاری برای رفع‌مشکل انجام‌نمی‌دهد فقط وفقط هر روز ودرچندین نوبت وازبخشهای مختلف‌مخابرات‌و۲۰۲۰ هی پشت‌سرهم‌زنگ میزنندوبه زور میخواهند القاکنند که کارشان را انجام‌داده‌اند واین پروسه ازما اصرار واز مخابرات انکار کماکان وباگذشت‌یکسال واندی هنوز ادامه‌دارد!