کد مطلب: ۸۹۴۲۲۵

وزیر ارتباطات:

مخابرات خود را ارتقا ندهد، مساله جدی پیدا می‌کند

مخابرات خود را ارتقا ندهد، مساله جدی پیدا می‌کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این عرصه رقابت اگر شرکت مخابرات خود را با شرایط موجود تطبیق ندهد، مساله جدی پیدا می کند به همین دلیل ما داریم این شرکت را کمک می کنیم که خود را ارتقا دهد و بتواند خدمات بهتری به مردم ارایه دهد و سود آن در نهایت هم نصیب خودش و هم عاید مردم شود و خدمات بهتری دریافت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت مخابرات دیگر تنها ارایه دهنده خدمات ثابت در کشور نیست، یک سال است که ۹ اپراتور  دیگر را مجوز دادیم و بر این اساس شرکت مخابرات در هر شهر، حداقل یک رفیق و رقیب دارد که باید با آنها رقابت کند. در این عرصه رقابت اگر شرکت مخابرات خود را شرایط موجود تطبیق ندهد، مساله جدی پیدا می کند.

عیسی زارع پور درباره آخرین مذاکرات با سازمان نظام مهندسی در خصوص تدوین آیین نامه کانال کشی فیبرنوری از داخل منازل، اظهار داشت: در آیین نامه ای که چند وقت پیش دولت تصویب کرد، یک بند آمده که مکلف هستند استانداردها و ضوابط لازم را در ساختمان سازی برای فیبرکشی فراهم کنند، اما جزئیات و آخرین وضعیت این مذاکرات را باید بپرسم و سپس اطلاعات دقیق تری بدهم.

وی در پاسخ به پرسش دیگر درباره اینکه «شرکت مخابرات ایران به اذعان خودشان ماهی ۴۰۰ میلیارد تومان زیان می دهند، شرکتی که در حوزه مخابرات با سرمایه مردم راه اندازی شده و هم اکنون زیان انباشته می دهد و سطح نارضایتی مردم بالاست، همچنین بازنشستگان هم ناراضی هستند، سیاست وزارت ارتباطات در خصوص شرکت مخابرات ایران چیست؟» گفت: سیاست وزارت ارتباطات در عین حال که حمایت از شرکت مخابرات است و برای حل مشکلات این شرکت کمک می کند، این است که شرکت مخابرات باید خود را ارتقا دهد و هزینه های خود را کاهش دهد و بهره وری را افزایش دهد و به فناوری روز مجهز شود تا بتواند از عهده مأموریت خود برآید و بتواند رقابت کند.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات دیگر تنها ارایه دهنده خدمات ثابت در کشور نیست، یک سال است که ۹ اپراتور  دیگر را مجوز دادیم و بر این اساس شرکت مخابرات در هر شهر، حداقل یک رفیق و رقیب دارد که باید با آنها رقابت کند.

زارع پور گفت: در این عرصه رقابت اگر شرکت مخابرات خود را با شرایط موجود تطبیق ندهد، مساله جدی پیدا می کند به همین دلیل ما داریم این شرکت را کمک می کنیم که خود را ارتقا دهد و بتواند خدمات بهتری به مردم ارایه دهد و سود آن در نهایت هم نصیب خودش و هم عاید مردم شود و خدمات بهتری دریافت کنند.

منبع : شفقنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.