فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۶۷۵۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

توسعه سرویس‌های کش‌بک در ابعاد مختلف لند‌تک، فین‌تک و ولث‌تک

توسعه سرویس‌های کش‌بک در ابعاد مختلف لند‌تک، فین‌تک و ولث‌تک

سرویس کش‌بک داپ اپ در آستانه چهارسالگی خود از محصولات جدیدی در سایر حوزه‌های فین‌تکی رونمایی کرده است و قرار است به‌زودی به حوزه اینشورتک هم وارد شود

به گزارش تجارت‌نیوز، مدیرعامل داپ اپ اعلام کرد سرویس کش‌بک در ایران مسیر رو به رشدی پیدا کرده و حالا آن‌ها در بین ۳۰ اپلیکیشن برتر کشور قرار گرفتند و توانسته‌اند روزانه یک میلیارد تومان به کاربران خود پاداش بدهند.

در مراسم چهارسالگی داپ اپ، علی جواهرچیان، رئیس هیئت مدیره این شرکت اعلام کرد که به‌زودی طرح تابان را اجرایی خواهند کرد تا سرویس کش‌بک در ایران وارد مسیر جدیدی شود. به گفته جواهرچیان کاربران می‌توانند با کش‌بک‌های ذخیره خود به‌جای برداشت نقدی و یا انجام اقدامات دیگر، خدمات بیمه‌ای خریداری کنند و در حال حاضر با بیمه سامان و آسیا این همکاری رخ داده است.» او ادامه داد: «طرح تابان به درخواست هزار کاربر ایجاد شده و تاکنون ۲۵۰ پذیرنده در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند. همچنین ۴۵۰ تا ۵۰۰ بیمه‌نامه نیز صادر شده است.»

او نرخ نکول داپ‌اپ در سال ۱۴۰۲ را ۸ درصد عنوان کرد و گفت: «نحوه صحت‌سنجی در سال جدید تغییراتی کرده است. در حال حاضر ۷.۵ میلیون کاربر در داپ‌اپ ثبت‌نام کرده که ۲ میلیون نفر از آنها کاربران فعالی هستند که حداقل یک تراکنش در ماه دارند. متوسط کش‌بک در داپ‌اپ ۷ درصد است، پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال به یک میلیارد تومان کش‌بک در روز برسیم.»

در ادامه این مراسم نیز سجاد شفی‌زاده، مدیرعامل داپ‌اپ اعلام کرد آن‌ها به حوزه لندتک هم ورود کردند و این اقدام با راه‌اندازی سرویسی به نام ترنج در سال گذشته رخ داده است. او تأکید کرد تاکنون ۲۰۰ هزار نفر از این وام استفاده کرده‌اند، البته مقدار این وام برای برخی سازمان‌ها ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

 

مدیرعامل داپ‌اپ در ادامه گزارشی از این پلتفرم داد؛ به گفته شفی‌زاده داپ‌اپ ۷.۵ میلیون کاربر و ۲۰ هزار پذیرنده دارد. نرخ تبدیل این پلتفرم در سال ۱۴۰۲ به ۲۷ درصد رسید که نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۳ درصد رشد داشته است. همچنین میزان وفاداری مشتریان در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۸ درصد بوده که نسبت به سال گذشته آن یک درصد رشد داشته است. مدیرعامل داپ‌اپ، در مراسم چهارمین سالگرد فعالیت این استارتاپ گفت روزانه یک‌میلیارد تومان پاداش به مشتریان پرداخت می‌شود.

همانطور که بسیاری از بیزینس‌های آنلاین به سمت توسعه در مسیر بازار فیزیکی و آفلاین هم پیش رفته‌اند، این سرویس کش‌بک نیز قصد دارد به همین مسیر روانه شود. به گفته شفی‌زاده امکان چاپ کارت فیزیکی در آینده نزدیک نیز برای کاربران فراهم خواهد شد.»

شفی‌زاده از تغییر استراتژی بازاریابی پذیرنده‌ها خبر داد و بیان کرد: «در حال عقد قرارداد با کسب‌وکارهای بزرگ مانند دیجی‌کالا؛ اسنپ و فیلیمو هستیم. یکی از اهداف سال گذشته داپ‌اپ تبدیل شدن به هاب وسیعی برای کش‌بک‌ها بود که محقق نشد اما امیدواریم در سال جاری به آن برسیم.»

برای مشاهده اخبار حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.