خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۹۷۹۷

مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو در گفت‌وگو با «تجارت‌نیوز» بیان کرد:

نرم افزار هلو بیش از ۵۰ درصد بازار نرم افزارهای حسابداری را در اختیار دارد!

نرم افزار هلو بیش از 50 درصد بازار نرم افزارهای حسابداری را در اختیار دارد!

در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو از رویکردها، اهداف و سهم از بازار این شرکت پرده‌برداری کرد. در ادامه می‌توانید گفت‌وگوی تجارت‌نیوز با او را بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز، بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از روز گذشته، ۹ تیر ۱۴۰۳، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده و تا روز سه‌شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۳، ادامه خواهد داشت.

گروه فناوری اطلاعات هلو یکی از شرکت‌های حوزه تکنولوژی است که در این دوره از نمایشگاه حضور دارد. این شرکت با بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت، نیازهای مدیریتی و حسابداری اصناف مختلف را در قالب یک نرم افزار تامین می‌کند.

تدریسی، مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو، در حاشیه نمایشگاه الکامپ در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز توضیح داد: رسالت هلو و رویکرد آن، حرکت به سمت محصولات اختصاصی و صنفی است. نقطه تمایز هلو با دیگر پلتفرم‌ها این است که به صورت اختصاصی، وارد حوزه کاری اصناف شود و محصولات مورد نیاز آنها را به صورت اختصاصی تولید کند.

او در مورد اتصال رایگان به سامانه مودیان گفت: از زمانی که این موضوع به یک تکلیف قانونی تبدیل شد، شرکت هلو با انجام تسهیل‌گری و دادن اختیار به مودیان، فضای مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار داد و در حال حاضر بالاترین تعداد تراکنش بر اساس این سامانه از طریق نرم افزار هلو انجام می‌گیرد.

سهم 50 درصدی هلو از بازار نرم افزارهای حسابداری

مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو ادامه داد: سهم هلو از کل مارکت را به صورت دقیق نمی‌توان مشخص کرد چراکه این سهم به صورت لحظه‌ای در حال تغییر است، اما آنچه رصد بازار نشان می‌دهد، هلو به عنوان لیدر بازار بیش از ۵۰ درصد سهم را بر عهده دارد.

تدریسی درباره نقش اتوماسیون‌های تخصصی حسابداری در توسعه اقتصادی گفت: هر میزانی که بازار به سمت اتوماسیون‌ها حرکت کند، در آینده نیز با توسعه هوش مصنوعی، قطعاً یاری‌رسان خواهد بود؛ اما به هر میزانی که فضا موجود باشد و به هر دلیلی نتوان به سمت این موضوع حرکت کرد، در کسب‌وکار آینده دچار مشکل خواهیم شد.

او در نهایت از اقدامات پیش رو و اهداف هلو پرده‌برداری کرد: شرکت هلو به صورت چندجانبه در بازار فعالیت می‌کند و ضمن رصد فعل بازار، با توجه به گنجایشی که این بازار دارد و همچنین خود کسب‌وکاری که در آینده ممکن است دچار چه تغییراتی شود، علاوه‌ بر حرکت به سمت اتوماسیون‌ها و فناوری‌های ابری، یک فرصت کوچک برای ورود به حوزه سخت افزار ایجاد شده است.

برای مطالعه بیشتر، صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.