خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۷۹۱

موفقیت کارآفرین ایرانی در رسانه مد و فشن جهانی

موفقیت کارآفرین ایرانی در رسانه مد و فشن جهانی

معصومه محمدی، زن کارآفرین و نخبه‌ی ایرانی آموزش خیاطی که تاکنون به ده‌ها هزار نفر با شیوه‌های نوین آموزش خیاطی داده، مورد توجه یک رسانه معتبر مد و فشن خارجی قرار گرفته است.

به گزارش تجارت نیوز،

وب‌سایت فشن‌مدل‌دایرکتوری با مقدمه‌ای درباره‌ی ایجاد فرصت‌های رشد کسب‌و‌کارهای محلی با توسعه‌ اینترنت در جهان، در گزارشی مفصل به موفقیت‌های یک کارآفرین ایرانی به نام معصومه محمدی، موسس مجموعه‌ی دوخت برتر، به‌عنوان نمونه‌ای از این کسب‌و‌کارها پرداخته و نوشته است: معصومه محمدی که بیشتر از ۳۰ سال تجربه آموزش خیاطی دارد، چند سال پیش وب‌سایت آموزش آنلاین خیاطی دوخت برتر را راه‌اندازی کرده و تنها از طریق این سایت به بیش از ۸۵ هزار نفر آموزش داده و رکوردهای جدیدی را در آموزش آنلاین به ثبت رسانده است.

فشن مدل دایرکتوری (FMD) در ادامه توضیح داده است: «معصومه محمدی پیش از دوخت برتر بیش از 100 عنوان کتاب آموزشی خیاطی منتشر کرده بود و به‌عنوان نابغه خیاطی ایران شناخته می‌شد. او تدریس خیاطی را با کلاس‌های حضوری در آموزشگاه‌ها و موسسات خیاطی آغاز کرد. بعداً مجلات خیاطی را به روش‌های آموزشی خود اضافه کرد، کتاب‌های آموزشی متعددی منتشر کرد و با حضور در شبکه‌های اجتماعی شروع به تدریس از طریق اینستاگرام کرد. معسومه محمدی سپس وب‌سایت و صفحه اینستاگرام دوخت برتر را راه اندازی کرد که بیش از 1.2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و به بیش از 85000 هنرجو از طریق این وب‌سایت آموزش داده است.

این رسانه با نقل قولی از معصومه محمدی نوشته است: «دوخت برتر بیش از یک وب‌سایت آموزشی است. این جنبشی است برای ارتقای آموزش خیاطی در سطح جهانی و ایجاد نسل بعدی کارآفرینان جهانی در صنعت مد. ما پنج سال است که این کار را انجام می دهیم و هیجان زده هستیم که این دانش را با دنیا به اشتراک بگذاریم.»

این برای نخستین بار است که فعالیت‌های یک زن کارآفرین ایرانی که در حوزه آموزش آنلاین فعالیت می‌کند مورد توجه رسانه‌های مطرح مد و فشن بین‌المللی قرار گرفته است.

کارافرین2

این رسانه مطرح در ادامه‌ی گزارش خود درباره معصومه محمدی و دوخت برتر نوشته: یکی از دلایل رشد دوخت برتر، دوره‌های تخصصی ارائه‌شده توسط این بستر آموزشی است. این دوره‌ها تکنیک‌های خاص و جزئیات پیچیده خیاطی را آموزش می‌دهند و هنرجویان با تماشای آنها همراه با پشتیبانی آنلاین، آموزش‌های حرفه‌ای دریافت می‌کنند. دوخت برتر یک آکادمی کاملا آنلاین است که روش‌های سنتی را کنار گذاشته است. این به افراد اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی در هر زمان و هر مکان خیاطی با کیفیت بالا را بیاموزند.» این رسانه به پشتیبانی ۲۴ ساعته از هنرجویان تا یک سال پس از پایان هر دوره آموزشی اشاره کرده و نوشته که ۲۵۰ نفر از کارکنان معصومه محمدی تحت نظارت او هنرجویان را تا رفع تمام ایرادها و راه‌اندازی کسب و کارشان راهنمایی می‌کنند.

معصومه محمدی و هدف آموزش خیاطی ایرانی در جهان

فشن مدل دایرکتوری به دوره‌هایی که در دوخت برتر توسط معصومه محمدی آموزش داده می‌شود اشاره کرده و نوشته که «معصومه محمدی، این زن کارآفرین ایرانی، می‌خواهد با استفاده از روش‌های نوآورانه‌ای که در دوخت برتر تجربه کرده، با زبان‌های محلی و تیم‌های پشتیبانی، آموزش خیاطی ایران را به کشورهای دیگر گسترش دهد. او قصد دارد اطمینان حاصل کند که مردم در همه جا می توانند به آموزش خیاطی حرفه‌ای به صورت آنلاین و با پشتیبانی 24 ساعته دسترسی داشته باشند تا هیچکس از این فرصت‌های یادگیری در صنعت مد محروم نشود.»

معصومه محمدی که از سال ۷۳ وارد حوزه آموزش خیاطی از طریق آموزشگاه‌های خیاطی و مدارس شد و سپس مجله دوخت برتر را راه‌اندازی کرد، پس از نزدیک به ۲۵ سال آموزش خیاطی با شیوه‌های مختلفِ حضوری، چاپ مجله، انتشار کتاب، شبکه‌های اجتماعی و… وب‌سایت دوخت برتر را در سال ۹۹ راه‌اندازی کرد که با شیوه‌های نوین و مدرن، به هنرجویان آموزش خیاطی می‌دهد و به بزرگترین موسسه آموزش آنلاین ایران تبدیل شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.