فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۱۷۴۶

توهین دیجی کالا به زنان با کمپین جدید خود ؟

توهین دیجی کالا به زنان با کمپین جدید خود ؟

هیچ کدوم از بانوان این شهر دیجی کالا نیستم. متاسفانه این شهر ما نیست!

به گزارش تجارت نیوز،

دیجی‌کالا در کمپین تبلیغاتی خود تصویری منتشر کرده و از کاربران خواسته آن را روایت کرده و خود را پیدا کنند.

بسیاری از کاربران نسبت به این طرح اعتراض داشتند.

نازنین متین‌نیا روزنامه‌نگار نوشت: تصور همه دست‌اندرکاران این پروژه از زن: یا مدل بلاگرهای اینستا روسری سر کرده تو خونه و گلدون آب می‌ده یا پیر و ترشیده کنج دیوار نشسته و شوهر می‌خواد. حالا ما هیچی، کاش یکم گشت تو همون ساختمون دیجی‌کالا می‌زدن، زن‌های مستقل، آزاده و کاربلد رو می‌دیدن و راه دور هم نمی‌رفتن.

001

کاربر دیگری نوشت: یکی از بزرگترین درسهایی که در مارکتینگ گرفتم اینه که گاهی کاری نکردن، بهتر از هر کاری کردنه و استراتژی مارکتینگ وقتی موفقه که در جواب به این سوال باشه؛ - چه کارهایی نباید بکنیم؟اینم نمونه بارزش، وقتی نمی‌تونی در حد یک نقاشی زنان واقعی رو نشون بدی، بهتره اصلا نذاریش.

سارا نوشت: هیچ کدوم از بانوان این شهر نیستم... چه جوریاس که توی شهر دیجی‌کالا مرد تا شورت و رکابی وسط خیابونه ولی زنها تو خونه مانتو و روسری دارن؟کاربر دیگری نوشت: زنان یا مادر هستند یا کارمند دیجیکالا. زنان نیمی از جمعیت را تشکیل میدهند آیا میدانید «نیم» یعنی چه؟ یعنی به ازاری هر مرد، یک زن باید در تصویر باشد. ما کجاییم؟ چرا زنان حذف میکنید؟ژ

کاربری به نام الی نوشت: خجالت‌آوره که از چنین طرح توهین‌آمیزی دنبال جذب مخاطب و دیده شدنی‌د. دو تا از زن که داشتن کار خاصی می‌کردن رو می‌ذاشتین خودمونو پیدا می‌کردیم.

رها نوشت: متاسفانه این شهر ما نیست!

کاربری با نام مستعار تاج‌المولک نوشت: من اینجا نیستم و خوشحالم تو شهر شما نیستیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.