کد مطلب: ۹۲۵۰۲۲

ادامه افزایش دما در خوزستان تا روز یکشنبه/ دمای هوا ۴۸ درجه را رد می کند

ادامه افزایش دما در خوزستان تا روز یکشنبه/ دمای هوا ۴۸ درجه را رد می کند

روند افزایش دما در خوزستان که از روز چهارشنبه آغاز شده همچنان ادامه دارد و تا روز یکشنبه دماهای ۴۸ درجه و بالاتر در استان رخ می‌دهد.

به گزارش تجارت نیوز،

محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز تا روز یکشنبه نوسان‌های یک تا دو درجه‌ای دما در سطح استان خوزستان مورد انتظار است به گونه‌ای که وقوع دماهای ۴۸ درجه و بالاتر در بیشتر نقاط استان به جز مناطق مرتفع شرقی و شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین از امروز تا اواسط هفته آینده به ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه، سرعت وزش بادها در بخش‌های غربی، جنوب غربی، جنوبی و تا حدودی مرکزی در حد متوسط تا نسبتا شدید و همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود بنابراین احتمال خیزش گرد و غبارهای محلی و موقتی در این مناطق وجود دارد.

سبزه‌زاری ادامه داد: شمال خلیج فارس نیز در این ایام مواج است. همچنین تا فردا جریان‌های جنوبی در سواحل جنوب شرقی و شرقی در ساعاتی سبب افزایش رطوبت و پدیده شرجی می‌شوند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۴۸.۴ و ایذه با ۲۴.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۴۷.۸ و ۳۱.۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

 

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.