کد مطلب: ۹۲۶۲۳۳

پیش بینی افزایش دمای هوا در همدان

پیش بینی افزایش دمای هوا در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: به طور کلی هوای نسبتا گرم در این روزها غالب است . وی همچنین از افزایش 1تا 2 درجه ای گرمای هوا برای هفته آینده خبر داد.

به گزارش تجارت نیوز،

روح‌الله زاهدی  اظهار کرد: به طور کلی هوای نسبتا گرم در این روزها غالب است و پایداری هوای گرم را در استان خواهیم داشت.

وی افزود: تا پنج روز آینده آسمان استان صاف و آفتابی است و در ساعات بعدازظهر گاهی ابرهایی به شکل موقتی و وزش باد را انتظار داریم.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: امروز و فردا وزش باد در استان بیشتر می‌شود و سرعت باد در برخی از نقاط استان به ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

زاهدی بیان کرد: پدیده غبار رقیق هم پدیده غالب این روزهاست و طی ساعاتی می‌توانیم پدیده غبار رقیق را در آسمان استان شاهد باشیم.

وی کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته را ۱۵ و ۳۷ درجه سلسیوس عنوان کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: در این مدت بهار با ۱۳ درجه سلسیوس خن کترین و قهاوند با ۳۹ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه استان همدان گزارش شده است.

زاهدی گفت: طی ساعاتی از دیروز سرعت وزش باد در شیرین‌سو به حدود ۶۵ کیلومتر بر ساعت رسید و بیشترین وزش باد در استان گزارش شد.

 آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.