کد مطلب: ۹۲۸۲۷۰

رفع تصرف ۱۲۰ هزار متر مربع از اراضی شهرستان شوشتر

رفع تصرف 120 هزار متر مربع از اراضی شهرستان شوشتر

رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر از رفع تصرف حدود ۱۲۰ هزار مترمربع از اراضی این شهرستان به ارزش یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تجارت نیوز،

محمد رضا بهادری  با اشاره به اقدامات به عمل آمده در راستای پیشگیری و مبارزه با پدیده زمین‌خواری و فرهنگ‌سازی در این زمینه بیان کرد: این میزان زمین توسط شخصی تصرف شده بود که با اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان از تصرف خارج و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

بهادری به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی خود بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند.

وی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفن گویای چهار رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی شهرستان شوشتر اعلام کنند.

بهادری بیان کرد: هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس‌کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به شمار می‌رود.

رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر گفت: با پایش روزانه توسط عوامل یگان حفاطت اراضی شهرستان، عرصه بر متصرفان اراضی ملی تنگ شده است.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.