کد مطلب: ۹۲۸۳۱۲

کاهش ساعات اداری استان مرکزی تا ۲۵ مرداد

کاهش ساعات اداری استان مرکزی تا 25 مرداد

استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای از کاهش ساعات اداری و بانک های این استان از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 6صبح تا 11و30 دقیقه خبر داد.

به گزارش تجارت نیوز،

در این اطلاعیه  آمده است: با توجه به روند افزایشی مصرف برق در کشور، ساعت پایان کار تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) در روزهای شنبه تا پنجشنبه (۲۰ تا ۲۵ مردادماه جاری) تا ساعت ۱۱:۳۰ است.

در این اطلاعیه گفته شده است: فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت مذکور با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط است.

این اطلاعیه اضافه کرده است: پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت نیست و مطابق برنامه عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

در این اطلاعیه آمده است: فعالیت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان مرکزی اعم از دولتی و غیر دولتی و کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط است.

این اطلاعیه اضافه کرده است: ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان در به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، اقدام لازم را به کار گیرند.

در این اطلاعیه گفته شده است: انتظار می‌رود عموم مشترکین برق، همراهی لازم را به‌منظور مدیریت مصرف انرژی به‌ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.