کد مطلب: ۹۲۸۳۷۳

فعالیت پارکبان ها ممنوع شد

مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز گفت: با توجه به اتمام قرارداد شرکت پارک حاشیه‌ای و حذف پارکبان‌ها از معابر شهر، هرگونه فعالیت پارکبانی غیرقانونی است و شهروندان از پرداخت وجه به این افراد خودداری کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

محبوب عبدالله‌پور با اعلام ممنوعیت فعالیت پارکبان ها در تبریز از 20 مردادماه گفت: با توجه به اتمام قرارداد شرکت پارک حاشیه‌ای و حذف پارکبان‌ها از معابر شهر، هرگونه فعالیت پارکبانی غیرقانونی است.

وی افزود: با توجه به راه‌اندازی سامانه تبریز پارک مبتنی بر سیستم خوداظهاری پارک حاشیه‌ای، و حذف پارکبانان از معابر شهری، فعالیت پارکبانی غیرقانونی بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.  

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز اظهارکرد: شهروندان از پرداخت هرگونه وجه به افراد با عنوان پارکبان خودداری کرده و در صورت مشاهده مراتب را به پلیس 110 و یا سامانه 137 شهرداری تبریز اطلاع دهند.  

عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی شورا و نارضایتی شهروندان از عملکرد شرکت پارک حاشیه‌ای، شهرداری تبریز رأسا در این حوزه ارائه خدمات می کند که شهروندان می‌توانند از طریق اپلیکیشن تبریز اقدام به ثبت نام در این سامانه کنند.  

وی با اشاره به نحوه عملکرد سیستم جدید پارک حاشیه‌ای خاطرنشان کرد: شهروندانی که قصد پارک خودرو در معابر تعیین شده توسط شورای اسلامی شهر را دارند، به مراجعه به سامانه tabrizapp.ir و ثبت نام در آن، ضمن برخورداری از 15 روز اشتراک رایگان و تسویه حساب با شرکت قبلی، اقدام به تعیین محل پارک خودروی خود کنند.  

مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز تأکید کرد: از روز شنبه 20 مرداد، فعالیت پارکبان‌ها وجاهت قانونی نداشته و از شهروندان تقاضا داریم ضمن اقدام از طریق سامانه جدید پارک حاشیه‌ای و سیستم خوداظهاری، هیچ‌گونه تعامل مالی با پارکبان‌ها نداشته باشند.  

عبدالله‌پور با اشاره به نحوه کنترل سیستم جدید پارک حاشیه‌ای نیز گفت: کنترل این سیستم نامحسوس و به صورت مشترک توسط پلیس راهور و شهرداری تبریز انجام می‌شود.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.