کد مطلب: ۹۲۸۷۴۹

نگاهی به عملکرد صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در قزوین

نگاهی به عملکرد صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در قزوین

عضو ناظر مجمع نمایندگان مجلس در کارگروه بیماران خاص و صعب العلاج، از پرداخت یک هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال برای بیماران خاص که عملکرد بسیار خوبی داشته خبرداد.

به گزارش تجارت نیوز،

فاطمه محمدبیگی روز دوشنبه در نشست نظارتی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در بیمه سلامت قزوین اظهار کرد: مردم ما باید با حفظ کرامت به درمان بیماران بپردازند و امسال انتظار داریم که بودجه بیماران صعب العلاج به بالای ۱۰۰ هزار میلیارد ریال برسد تا بتوانیم به نحو مطلوب خدمت رسانی کنیم.

وی اضافه کرد: عملکرد صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در بیمه سلامت استان قزوین بسیار خوب ارزیابی می‌شود، تا جایی که خدمت رسانی به بیش از ۳۳ درصد بیماران سرطانی و بیش از ۵۰ درصد قشر روستایی نشان از حرکت حوزه بهداشت و سلامت در مسیر عدالت است.

محمدبیگی به عملکرد سالانه بیمه صندوق بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت و اظهار کرد: عملکرد سالانه بیمه صندوق بیماران خاص و صعب العلاج بسیار خوب بوده و امیدواریم و همین روند تداوم یابد تا بتوانیم پرداخت‌های سرپایی بیمارستانی را نیز به شکل برخط انجام دهیم.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با روندی که امروز در صندوق‌های بیمه سلامکت در حوزه بیماران خاص و صعب العلاج شاهد هستیم، انشالله در آینده نزدیک شاهد کاهش بار بیماری‌ها در سطح استان و کشور باشیم.

پیمان قجربیگی، مدیرکل بیمه سلامت قزوین نیز در این نشست اظهار کرد: خوشبختانه خانم محمدبیگی نماینده قزوین به عنوان یکی از طراحان اصلی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در کشور بوده و همین جا جا دارد که از تمام کسانی که در مسیر احداث و تحقق این صندوق گام برداشته و توانسته‌اند این خدمت را به مردم ارایه کنند، تقدیر و تشکر کنیم.

گفتنی است، ۱۳ هزار و ۷۰۰ بیمار خاص و صعب العلاج نشانه دار شدند که از این میان سه هزار و ۸۰۰ بیمار سرطانی خدمت می گیرند.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.