کد مطلب: ۹۳۲۸۱۰

ممنوعیت تردد کامیون از ۲۵ شهریور تا ۲۰ مهر در استان البرز

ممنوعیت تردد کامیون از ۲۵ شهریور تا ۲۰ مهر در استان البرز

با تصمیم در شورای ترافیک استان البرز، تردد کامیون از تاریخ ۲۵ شهریور تا ۲۰ مهر ماه در ساعات ۵ صبح تا ۲۴ در محدوده شهر‌ها ممنوع شد.

به گزارش تجارت نیوز،

احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک اظهار داشت: همه ساله با توجه به بازگشایی مدارس از 25 شهریور ماه و ایجاد موج ترافیک در سطح شهر، تدابیری جهت سهولت تردد در این ایام از سوی شورای ترافیک استان صورت می‌پذیرد.

وی افزود: یکی از این مصوبات، ممنوعیت تردد انواع کامیون ها در ساعات بین  5 صبح الی 24 از تاریخ 25 شهریور تا 20 مهر ماه است.

وی  عنوان کرد:  آغاز سال تحصیلی با تصمیماتی که دستگاههای متولی در مباحث مختلف اتخاذ کرده اند توأم با آرامش برای دانش آموزان عزیز خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه بحث سرویس مدارس بود که با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، تعیین تکلیف ایین موضوع در دستور کار قرار گرفت.

افضلی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده  مقرر شد یک نماینده از سوی پیمانکار در کلیه مدارس حضور داشته باشد تا از به وجود آمدن مشکلات احتمالی در هنگام ثبت نام والدین برای سرویس مدارس جلوگیری شود.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه اصلاح پل فردیس در جهت باز شدن گره ترافیکی بسیار مهم بوده است، بیان کرد: معضل ترافیک پل فردیس از دغدغه‌های مهم شورای ترافیک استان است.

معاون استاندار ادامه داد: روز گذشته با بررسی مشکلات پل فردیس، تصمیم بر اصلاح هندسی و تملک این قسمت از شهر کرج مطرح و مقرر شد که با اهتمام شهرداری کرج، شهرداری فردیس و راهداری کرج، نسبت به اصلاح  و باز شدن گره ترافیکی آن اقدام شود.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.