کد مطلب: ۹۳۴۶۳۹

دلیل قطعی آب در یاسوج چه بود؟

دلیل قطعی آب در یاسوج چه بود؟

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد دلیل قطعی آب در برخی مناطق شهر یاسوج را اعلام کرد و گفت: از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش تجارت نیوز،

 محمود سپهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قطعی آب برخی مناطق مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از ظهر روز گذشته اظهار کرد: مشکلات ناخواسته و ایراد در پمپ‌های تأمین آب موجب شد برخی نقاط از جمله گلستان‌ها، برخی خیابان‌های امامت و زیرتل و اکبرآباد در یاسوج با قطعی آب روبه‌رو شوند.

وی عنوان کرد: بعد از ایراد در پمپ‌ها و در کمترین میزان ممکن عملیات تعمیر با خروج پمپ از مدار و ارسال آن به شیراز آغاز شد و سرانجام حوالی یک بامداد امروز چهارشنبه 21 شهریورماه، پمپ‌ها تعمیر و تست شده به یاسوج رسید.

مدیر روابط عمومی آبفای کهگیلویه و بویراحمد با عذرخواهی از وقفه بوجود آمده در عملیات آبرسانی در برخی نقاط، افزود: همکاران عملیاتی شهرستان بویراحمد با راهبری مدیرعامل شرکت و مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج از همان زمان عملیات بارگزاری و تست پمپ‌ها را بدون توقف، تا اوایل صبح امروز انجام دادند و در نهایت حوالی ساعت 9 صبح آخرین پیچ‌ها هم بسته و پمپ‌ها برای راه‌اندازی نهایی مورد تست و ارزیابی قرار گرفتند.

سپهر خاطرنشان کرد: در همین ساعت نیز پمپ‌ها راه‌اندازی و عملیات آبرسانی از سر گرفته شد، منتها به دلیل خالی بودن شبکه و خطوط انتقال از روز گذشته تاکنون، عملیات آبرسانی به تدریج در مناطق قطع شده وصل می‌شود و این فرایند کمی زمان می‌برد و نیازی به هیچ گونه دستکاری در تأسیسات آبی و کنتورها نیست.

وی بیان کرد: در برخی از خیابان‌های خلف آباد نیز قطعی صورت گرفت که به دلیل هوا گرفتگی برخی خطوط آبرسانی بود این مشکل نیز در حال رفع بوده و این مشکلات دور از انتظار در تأسیسات مکانیکی دور از انتظار نیست، ضمن اینکه از مردم عذرخواهی می‌کنیم، البته به میزان امکانات برای مراکز حساس آبرسانی سیار انجام شد، انتظار داریم شهروندان و همه مراکز خصوصی و دولتی ساختمان‌های خود را به منابع آب و تانکرهای مخصوص مجهز کنند تا در مواقع این چنینی بتوانند برای مصارف ضروری آب در اختیار داشته باشند.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.