خبر فوری:

کد مطلب: ۹۳۷۰۶۸

آخرین آمار مصدومان انفجار گرمسار/ وضعیت مهار آتش

آخرین آمار مصدومان انفجار گرمسار/ وضعیت مهار آتش

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از افزایش مصدومان انفجار یک واحد تولیدی در گرمسار به ۲۵ نفر خبر داد. آتش در این حادثه، هنوز مهار نشده است.

به گزارش تجارت نیوز،

 حسین درخشان، مدیرعامل هلال احمر استان سمنان گفت: عمده مصدومان نیروهای امدادگر و آتش نشان هستند که دچار حادثه شدند. البته خوشبختانه حال بیشتر این مصدومان خوب است.

وی با بیان اینکه تنها دو مصدوم اولیه حادثه بدحال بودند، ادامه داد: این دو مصدوم به بیمارستان‌های تهران اعزام شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این حادثه در مجموع تقریبا ۲۵ نفر مصدوم داشته که ۱۱ نفر به بیمارستان انتقال داده شدند و باقی در محل با کمک اورژانس درمان و بهبود یافتند، ضمن اینکه دو نفر مصدوم بدحال مربوط به کارخانه برای درمان به تهران منتقل شدند.

درخشان در پاسخ به پرسشی در ارتباط با مهار این آتش سوزی بعد از ۱۶ ساعت تلاش بی وقفه نیروهای حاضر در محل حادثه تصریح کرد: حجم آتش بسیار کاهش یافته و آتش سوزی در حال مهار است.

به گفته این مدیر حاضر در محل حادثه، فرآیند مهار آتش سوزی آخرین مراحل خود را طی می کند.

انفجار در این یک واحد تولیدی شهرک صنعتی فجر گرمسار روز گذشته و در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه دوشنبه در شهرک صنعتی فجر به وقوع پیوسته است.

 بیش از ۲۰ اکیپ از دو استان تهران و سمنان برای مهار این آتش سوزی در محل حادثه حضور دارند.

آتش‌سوزی در گرمسار هنوز مهار نشده است

در این میان، با وجود اینکه بیش از ۱۶ ساعت از آتش‌سوزی در یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی گرمسار می‌گذرد، به دلیل گستردگی حادثه این آتش‌سوزی هنوز مهار نشده است.

فرماندار گرمسار اظهار کرد: آتش سوزی در شرکت آریان اطلس شهرک صنعتی فجر گرمسار هنوز به طور کامل مهار نشده است.

رضا خانی از اعزام دو مصدوم حادثه انفجار در یکی از واحدهای صنعتی گرمسار به تهران خبر داد و گفت: آتش‌سوزی در این واحد صنعتی هنوز مهار نشده است.

وی اظهار امیدواری کرد: تیم های امدادی حاضر در صحنه بتوانند تا چند ساعت آینده این آتش سوزی را مهار کنند.

خانی در پاسخ به پرسش ایسنا در ارتباط با آخرین وضعیت مصدومان گفت: دو مصدوم اولیه این حادثه به بیمارستانی در تهران اعزام شدند.

وی با اشاره به مصدومیت تعدادی از آتش‌نشانان خاطرنشان کرد: این آتش نشانان که عمدتا به دلیل گرمازدگی و دودزدگی مصدوم شده بودند در اورژانس تحت درمان قرار گرفته و همه آنها مرخص شدند.

فرماندار گرمسار در ارتباط با حضور تیم های آتش نشانی و امدادگر در این حادثه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰ اکیپ از دو استان سمنان و تهران در محل حادثه حضور داشته و در حال مهار آتش سوزی ناشی از انفجار در این کارخانه صنعتی هستند.

وی یادآوری کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است و متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.