کد مطلب: ۹۴۱۸۱۴

تاکید نماینده شیراز بر حمایت از واحدهای تولیدی کوچک

تاکید نماینده شیراز بر حمایت از واحدهای تولیدی کوچک

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حمایت از واحدهای خرد و کلان برای ایجاد اشتغال، بر حمایت از واحدهای تولیدی کوچک که اشتغال بیشتری تولید می‌کنند، تأکید کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

جعفر قادری امروز، ۲۴ مهرماه در نشست تخصصی آشنایی بنگاه‌های خرد اقتصادی با روش‌های تأمین مالی که در اتاق اصناف فارس برگزار شد، گفت: اتاق اصناف در ساماندهی موضوعات صنوف باید نقش اول را ایفا کند.

وی با بیان اینکه رفع موانع کسب و کارها باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: در شرایط فعلی هم به واحدهای بزرگ و هم واحدهای کوچک تولیدی نیاز داریم؛ چون واحدهای کوچک سرمایه کمتر داشته و اشتغال بیشتری ایجاد می‌کنند بر حمایت از آن‌ها تاکید داریم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون نظام صنفی گفت: در کمیسیون اقتصادی مجلس گذشته طرح اولیه بررسی شد و مصوباتی داشتیم که مجدد برگشت تا مواردی که شورای نگهبان خواسته شده بود را برطرف کنیم.

قادری ادامه داد: با اصلاحات انجام شده باید مجموعه اتاق اصناف ایران پیشنهادتی ارائه دهد تا اگر اصلاح موارد دیگری لازم باشد از سوی لایحه وزارت صمت دنبال شود و نمایندگان مجلس هم به رفع مشکلات کمک کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تداخل نظارت‌ها در بحث سیستم‌های کنترلی و نظارتی در این قانون، از مواردی است که اصناف در قانون نظام صنفی خواستار اصلاح آن‌ها هستند.

وی با بیان اینکه در موضوعات سامانه‌های متعدد و وقت‌گیر هم اصناف گلایه‌هایی دارند و خواستار یک سامانه یکپارچه هستند، گفت: با تعاملات اتاق اصناف با شهرستان‌ها می‌توان اختیارات برای صدور مجوزات قانونی به این اتاق داد تا نیاز به مراجعه‌های مکرر اصناف برای امورشان کاهش یابد.

قادری تصریح کرد: اگر اتاق اصناف استان طرح و مشکلات خود را در خصصوص صنوف ارائه دهد، در کمیسیون حمایت از تولید و اقتصادی اقتصادی آن را دنبال خواهیم کرد.

حجت جوانمردی، رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس هم در این مراسم گفت: با نظرات مشورتی امیدواریم که موارد موجود در قانون نظام صنفی را اصلاح کنیم.

منبع : ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.