فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۹۴۴

یاسین رامین مسلمانان آلمانی را به حج فرستاد

یاسین رامین مسلمانان آلمانی را به حج فرستاد

در سال ۲۰۱۳ به فاصله‌ی یک ماه رامین دو شرکت مسافرتی به نام‌های Jadeh GmbH و Jadeh Travel GmbH نیز تاسیس می‌کند که زائران مسلمان را از آلمان به مکه می‌فرستد.

به گزارش تجارت نیوز،

کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر گفته یاسین رامین در پرونده‌اش در هلال‌احمر محکوم شده است و هم‌اکنون تحت تعقیب پلیس بین‌المللی قرار دارد.

گفتنی است یاسین رامین، پسر مشاور احمدی‌نژاد و متهم پرونده «اختلاس» از سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر به اتهام «خیانت در امانت» به سه سال حبس تعزیری با «احتساب ایام بازداشت قبلی» و همچنین پرداخت جریمه محکوم شد.

خشایار مصطفوی نوشت: براساس تحقیقات انجام شده، یاسین رامین از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ سهام‌دار خاص و مدیر پنج شرکت خصوصی در آلمان بوده است.

نخستین شرکت او با نام به عنوان IRC GmbH و یا ROSHD Industrie Produkt GmbH در دوسلدورف آلمان تاسیس می‌کند. پنج سال بعد در سال ۹۵ یا ۲۰۱۵ میلادی بر اساس شکایت حلال احمر، یاسین رامین به اتهام دزدیدن دو میلیون یورو بازداشت و از سمت‌اش خلع می‌شود.

یاسین رامین این شرکت در آلمان را در سال ۹۵ و یا ۲۰۱۶ میلادی منحل می‌کند. او در سال ۱۳۹۸ در دادگاه نخست به ۱۷ سال زندان و بازگشت سرمایه‌ی دزدیده شده محکوم می‌شود ( ۳ سال حبس بابت خیانت در امانت و دو فقره ۷ سال حبس به اتهام دو فقره اتهام انتقال مال غیر)

اما شرکت رشد تنها شرکت آقای رامین در آلمان نبود. او ابتدا در سال ۲۰۱۱ یک شرکت دیگر به نام Lidoma GmbH را تاسیس می‌کند که تا سال ۲۰۱۷ در دوسلدورف فعالیت می‌کند. در توضیحات این شرکت آمده است که شرکت در زمینه‌ی واردات و صادرات همه‌ی مواد به ویژه دارو موادغذایی و فراوری فعالیت می‌کند. 

در سال ۲۰۱۳ به فاصله‌ی یک ماه رامین دو شرکت مسافرتی به نام‌های Jadeh GmbH و Jadeh Travel GmbH  نیز تاسیس می‌کند که زائران مسلمان را از آلمان به مکه می‌فرستد.

اما یکی از شرکت‌های مادر و مهم او شرکت  PCM-Group GmbH بود که در سال ۲۰۱۱ تا سال ۲۰۱۵ فعالیت می‌کند. 

اما با اتکا و در ارتباط با همین اسامی است که بعد از انحلال تمام شرکت‌های با مدیریت و سهام آقای یاسین تا سال ۲۰۱۷  در آلمان می‌توان به  ردپای احتمالی فعالیت‌های تجاری تازه‌ی او در آلمان و احتمالا در پوشش افراد دیگر پی برد. لذا نظر به تحقیقات من از سهام‌دارن خاص و مدیران  و شرکت‌های وابسته و زیرمجموعه‌ی شرکت دارویی   MT & LT Institute GmbH واقع در شهر Neuss (چسبیده به دوسلدورف) که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده و تا به امروز با سرمایه‌ی یک و نیم میلیون دلاری فعال است می‌پرسم که این شرکت و مدیرعاملان‌اش چه ارتباطی با تشکیلات و یا سرمایه‌ی مالی آقای رامین یاسین در آلمان دارند؟‌

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.