فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۰۸۱۴

«تجارت‌نیوز» از اخبار جدید شهر هوشمند عربستان سعودی گزارش می‌دهد:

نئوم با ۱۸۶.۴ میلیون دلار کارخانه بتن می‌سازد

نئوم با 186.4 میلیون دلار کارخانه بتن می‌سازد

پروژه نئوم عربستان سعودی این بار به سراغ ساخت کارخانه بتن رفته است. این تأسیسات بتنی پیشرفته از جذب کربن و راه‌حل‌های کارآمد انرژی برای پشتیبانی از ساخت‌وساز THE LINE استفاده خواهد کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

نئوم (NEOM) عربستان سعودی با یک شرکت مهندسی و ساخت‌وساز برجسته در سعودی برای ایجاد و مدیریت یک تأسیسات بتن آماده به ارزش 700 میلیون ریال عربستان سعودی (186.4 میلیون دلار) وارد مشارکت شده است. کارخانه بتن با پیشرفت سریع در لاین که در آن نزدیک به هزار از بیش از 30 هزار فونداسیون شمعی نصب شده است، تأسیس می‌شود.

راه‌اندازی این کارخانه‌های بتن نشانه دیگری از پیشرفت‌های سریع در نئوم است

نئوم در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که این مرکز تولید بتن چند کارخانه‌ای نقش حیاتی در ساخت THE LINE، شهر خطی آن که در حال حاضر در نئوم در حال توسعه است، ایفا خواهد کرد.

نظمی النصر، مدیرعامل نئوم، اشاره کرد که راه‌اندازی این کارخانه‌های بتن نشانه دیگری از پیشرفت‌های سریع در نئوم است. او بر استحکام بخش ساخت‌وساز پادشاهی سعودی تأکید کرد و بر نقش اساسی همکاری‌های محلی در ارائه مؤثر و پایدار این پروژه متحول کننده تأکید کرد.

در این بیانیه اشاره شده است که راه‌اندازی کارخانه همزمان با پیشرفت سریع THE LINE است و ذکر شده است که کار روی فونداسیون‌های شمعی در حال انجام است و نزدیک به هزار فوندانسیون شمعی (از نسبت بیش از 30 هزار فوندانسیون) نصب شده است.

فناوری و زمان شروع به کار

این مرکز پیشرفته تولید بتن دارای فناوری جذب و استفاده کربن (CCU) همراه با راه‌حل‌های کارآمد انرژی است که در درجه اول از ساخت THE LINE پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که بتن یک ماده اساسی برای زیرسازی و روبنای THE LINE است، کارخانه جدید ناوگانی از وسایل نقلیه پشتیبانی را مونتاژ کرده است و قرار است ماه آینده عملیات خود را آغاز کند.

پیش‌بینی می‌شود اوج تولید در سال 2025 آغاز شود و احتمالاً این کارخانه بیش از 500 شغل محلی ایجاد کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.