فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۱۴۸۷۳۰

نامه انجمن اقتصاددانان ایران به رئیس‌جمهور

نامه انجمن اقتصاددانان ایران به رئیس‌جمهور

انجمن اقتصاددانان ایران پیشنهاد ایجاد معاونت اقتصادی را به رئیس‌جمهور دادند.

انجمن اقتصاددانان ایران در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری پیشنهاد ایجاد معاونت جدیدی در نهاد ریاست‌جمهوری تحت عنوان معاونت اقتصادی را دادند تا بتواند با ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف اقتصادی، به بهبود و تسریع در ترمیم اقتصاد کشور کمک کند.

متن نامه منتشر شده که توسط دکتر لطفعلی بخشی نایب‌رئیس انجمن اقتصاددانان ایران در اختیار تجارت‌نیوز قرار گرفت به شرح زیر است:

با سلام و احترام،

همان‌طور که مسبوق هستید دستگاه‌های متعددی در امور و تصمیمات اقتصادی کشور دخالت دارند که به همین دلیل در برخی موارد تصمیمات و اقدامات آن‌ها با سایر دستگاه‌های مرتبط و سیاست‌های کلی کشور دارای هماهنگی لازم نیست که این امر مشکلاتی را برای کشور و دولت ایجاد می‌کند.

با توجه به اهمیت امور اقتصادی در اداره امور کشور و مشکلات و معضلات ایجاد هماهنگی در امور و تصمیم‌گیری‌های دستگاه‌های مختلف اقتصادی، انجمن اقتصاددانان ایران پیشنهاد می‌کند که معاونت جدیدی در نهاد ریاست جمهوری تحت عنوان معاونت اقتصادی ایجاد شود تا بتواند عهده‌دار ایجاد هماهنگی دستگاه‌های مختلف اقتصادی کشور شود.

این معاونت می‌تواند علاوه بر ایجاد هماهنگی در بین دستگاه‌ها و تصمیمات اقتصادی و تمرکز مشاورین اقتصادی ریاست جمهوری، نقش اتاق فکر دولت در زمینه امور اقتصادی را نیز عهده‌دار شود.

انجمن اقتصاددانان ایران در مورد تدوین شرح وظایف، نمودار سازمانی و روش کاری این معاونت، آماده همه نوع همکاری است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و واقع‌نگری بیشتر در پیشبرد امور، اوضاع اقتصادی کشور در مسیر بهبود و توسعه قرار گیرد.

هیات اجرایی انجمن اقتصاددانان ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.