کد مطلب: ۲۰۶۴۱۸

نگران سرعت انتقال عکس‌ از گوشی به رایانه نباشید

نگران سرعت انتقال عکس‌ از گوشی به رایانه نباشید

مایکروسافت می‌خواهد با انتشار یک اپلیکیشن جدید برای گوشی‌های اندرویدی و iOS، به کاربران این گوشی‌ها امکان دهد تا به سرعت تصاویر گوشی‌شان را به رایانه منتقل کنند.

یکی از مشکلاتی که کاربران همواره با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، آن است که چگونه با سرعت زیاد تصاویر و ویدیوهای ذخیره شده در گوشی‌های خود را به رایانه منتقل کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اگر کاربران بخواهند از طریق فناوری بلوتوث این حجم از محتوا را بفرستند، این کار تحت تاثیر حجم بالای تصاویر و ویدیوهای ارسالی به کندی انجام می‌شود و همین امر موجب نارضایتی و کلافگی بسیاری از کاربران خواهد شد.

حالا غول مایکروسافت به منظور حل این مشکل و جلب رضایت این دسته از کاربران، تصمیم گرفته اپلیکیشن جدیدی را تحت عنوان Photos Companion ویژه گوشی‌ها با سیستم عامل اندروید و iOS منتشر کند تا به کاربران امکان بدهد با سرعت بالایی تمامی تصاویر، ویدیو و فایل‌های ذخیره شده برروی گوشی خود را به رایانه با سیستم عامل ویندوز خود انتقال دهند.

مایکروسافت ماه‌هاست که برروی این پروژه و اپلیکیشن کار می‌کند و حالا به نظر می‌رسد می‌خواهد در جدیدترین نسخه از سیستم عامل خود یعنی ویندوز ۱۰ به صورت پیش فرض و خودکار این اپلیکیشن را نصب کند تا کاربران در صورت دلخواه، اپلیکیشن مذکور را برروی گوشی خود نیز دانلود و نصب کرده و از سرعت بالای انتقال و ارسال تصاویر و فایل‌های خود لذت برند.

منبع: وب سایت The verge

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.