کد مطلب: ۲۱۱۱۷۴

مخابرات همکاری خود با مشاورهای خارجی را قطع می‌کند

مخابرات همکاری خود با مشاورهای خارجی را قطع می‌کند

مدیر‌عامل شرکت مخابرات ایران گفت: وقتی دیدیم برای اموری با نام مشاوره به ایرانی و خارجی هزینه‌های بسیاری می‌دهیم، بی‌تردید مشاوره‌های خارجی را متوقف کردیم.

سید مجید صدری با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود گفت: در نظام درمان گاهی ناگزیریم جراحی کنیم؛ جراحی در نقطه‌ای که نمی‌دانید پشت آن چه خبر و تا چه حد بدخیم است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیر عامل مخابرات گفت: لذا در جراحی دو چیز بسیار مهم می‌شود؛ یکی تشخیص و دیگری درمان که هر کدام خطا باشد، آسیب جبران‌ناپذیری به همراه خواهد داشت و برگشت به گذشته هم هرگز ممکن نیست.

وی با بیان اینکه وضع ما در مخابرات هم همین است، ابراز کرد: وقتی دیدیم برای اموری با نام مشاوره به ایرانی و خارجی هزینه‌های بسیاری می‌دهیم در حقیقت درد و درمان مشخص شد.

او خاطر‌نشان کرد: بی‌تردید مشاوره‌های خارجی را متوقف کردیم تا در موردش بیشتر فکر کنیم؛ اما در مشاوره‌های داخلی دو مسئله مطرح بود یکی اینکه بخشی از نیروهای مشاوره را می‌توانیم با نیروی انسانی خودمان با کمی توجه جایگزین کنیم و شرکت را از هزینه‌های فراوان مشاوره بیرونی نجات دهیم.

صدری ادامه داد: بخشی از آن نیز اعضای هیئت‌مدیره استانی بوده‌اند که پس از حذف این هیئت‌مدیره‌ها، قرار بود به مدت شش ماه در سمت مشاوره بمانند اما یک سال‌ونیم طول کشید.

وی تصریح کرد: هر چند که پس از مدتی مزایای مالی آنان قطع می‌شد اما نگرانی من مشکلات معنوی این نوع سمت سازمانی بود.

مدیر عامل مخابرات با بیان اینکه برای برگشت این عزیزان به پیکره اجرائی شرکت قرار گذاشتیم در الگوی سازمانی این شرکت بزرگ، جایی مناسب برای آنان در نظر گرفته شود، گفت: تا بر این اساس جریان اجرائی شرکت بتواند دقیقا از توانایی‌های آنان در مسیر نیازهایش استفاده کند.

وی عنوان کرد: به این ترتیب خیالم راحت شد که تشخیص درد و درمان تا حدی درست انجام شده است.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.