کد مطلب: ۲۹۱۲۵۷

خدمت به مردم ، دغدغه اصلی مسئولان

خدمت به مردم ، دغدغه اصلی مسئولان

سرپرست فرمانداری یزد گفت: با توجه به اینکه شعار هفته دولت شفایت، پاسخگویی، کارآمدی در نظر گرفته شده، دغدغه همه مسئولان و دستگاه‌ها باید خدمت به مردم باشد.

حیدری، سرپرست فرمانداری یزد گفت: شعار امسال در هفته دولت شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی است با اجرای این سه شاخصه می‌توان شاهد یک حاکمیت خوب در برابر مردم بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: با اجرای دور دوم تحریم‌ها از آبان ماه مشکلات اقتصادی بیش‌تر نمایان می شود که در این شرایط باید امید آفرینی و روحیه اعتماد بین مردم و مسئولین به اوج برسد.

حیدری گفت: تولید کنندگانی که انبار‌های خود را به سازمان صنعت معدن تجارت اعلام نکنند در صورت کشف انبار توسط تعزیرات احتکار محسوب می‌شود.

وی ابراز کرد: از ۲۵ انبار بازرسی به عمل آمده که حدود ۷۳۰ تن جنس احتکار کشف شد.

سرپرست فرمانداری یزد با بیان اینکه توسعه و پیشرفت همه شهرستان‌ها باید متناسب و همگون باشد، گفت: ۲۹/۶ درصد اعتبارات از بودجه استانی برای شهرستان یزد جذب شده که نسبت به سال‌های قبل افزایش داشته است.

حیدری خاطر نشان کرد: از ۱۸۹ طرح در کارگروه اشتغال شهرستان ۵۴ طرح با مبلغ هشتاد و پنج ملیارد و اشتغالزایی ۱۰۱۷ نفر مورد تصویب قرار گرفت.

وی مبنا حضور اتباع بیگانه در شهر یزد را دو عامل سکونت و اشتغال دانست و گفت: حضور و عدم حضور اتباع به مردم بستگی دارد تعدادی از مردم یزد گلخانه‌ها خود را به طور کامل در اختیار اتباع قرار دادند که باعث تثبیت حضور آن‌ها در یزد می شود.

حیدری تصریح کرد: در حال احداث دو مهمان شهر در خارج از شهر برای سکونت اتباع هستیم تا کنترل دقیق تری بر آن‌ها داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.