خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۳۸۷۱۷۹

عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

دلیل فشار شهرداری به تاکسی‌های اینترنتی چیست؟

دلیل فشار شهرداری به تاکسی‌های اینترنتی چیست؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: شنیده‌ها حاکی از آن است که شهرداری تهران بیش از 50 هزار میلیارد تومان بدهی دارد به همین جهت به نظرم تصمیم تحت نظارت درآمدن همه تاکسی‌های اینترنتی توسط شهرداری‌ها بی‌ارتباط با چنین مسائلی نیست.

به ‌گزارش تجارت‌نیو ز، اخیرا محسن پورسیدآقایی، معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه پیش‌نویس آیین‌نامه نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی در وزارت کشور تهیه شده است به فارس،‌ گفت: با ابلاغ این آیین‌نامه توسط شورای عالی ترافیک، همه تاکسی‌های اینترنتی تحت نظارت شهرداری قرار می‌گیرند.

سوالی که مطرح می‌شود این است که تحت نظارت درآمدن همه تاکسی‌های اینترنتی توسط شهرداری‌ها چه مزایا و معایبی دارد؟ مگر امنیت همه تاکسی‌های زیر نظر شهرداری تامین شده است؟ شهرداری مگر قرار است چه مزیتی به این تاکسی‌های آنلاین بدهد؟ دلیل فشار شهرداری به تاکسی‌های آنلاین چیست؟

محمدرضا منصوری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «تجارت‌نیوز» گفت: شنیده‌ها حاکی از آن است که شهرداری تهران بیش از 50 هزار میلیارد تومان بدهی دارد به همین جهت طبیعی است که این بدهی زیاد به نحوی باید پرداخت و جبران شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به نظرم تصمیم تحت نظارت درآمدن همه تاکسی‌های اینترنتی توسط شهرداری‌ها بی‌ارتباط با مسائلی مثل بدهی شهرداری تهران نیست، تصریح کرد: بدون شک شهرداری به دلیل کمبود بودجه و درآمدزایی این تصمیم را گرفته و خواهان تحت نظارت درآوردن همه تاکسی‌های اینترنتی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: معمولا شهرداری طرح‌هایی اجرا می‌کند مثل مقابله با آلودگی هوا که باعث درآمدزایی شود. متاسفانه قبلا تصمیمات اشتباهی گرفته و هزینه ایجاد شده و حال به فکر محلی برای جبران این هزینه‌ها هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.