کد مطلب: ۴۲۱۷۶۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نتیجه اعتراض یارانه بنزین مشخص شد / اختلال سامانه همچنان ادامه دارد

نتیجه اعتراض یارانه بنزین مشخص شد / اختلال سامانه همچنان ادامه دارد

هرچند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده نتیجه اعتراض یارانه بنزین مشخص شده اما هنوز خیلی از متقاضیان به دلیل اختلال در سامانه امکان مشاهده نتایج را ندارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نتیجه بررسی اعتراضات کمک‌های معیشتی مشخص شد.

تعدادی زیادی از معترضان یارانه بنزین اعلام می‌کنند که موعد ۱۶ دی ماه برای پاسخگویی به اعتراضات گذشته است و با وجود عبور از این تاریخ همچنان پایگاه Hemayat.mcls.gov.ir در پاسخ‌های به معترضان پیغام می‌دهد که دوشنبه ۱۶ دی ماه مراجعه کنند!

معترضان کمک‌های معیشتی می‌گویند تماس‌هایشان با سازمان هدفمندی یارانه‌ها و تلفن‌های مربوط به اعتراضات یارانه بی‌نتیجه بوده است و آنها از مراجعه به ادارات کار و فرمانداری هم نتواسته‌اند پاسخ بگیرند.

این موضوع در حالی رخ می‌دهد که ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی اطلاعیه شماره ۱۳ خود را منتشر و اعلام کرده است درخواست ۴۱۹ هزار خانوار برای دریافت کمک حمایت معیشتی واجد شرایط تشخیص داده شد و در ۱۰ دی‌ماه، معادل دو ماه به حسابشان واریز شد. همچنین تصمیم‌گیری در مورد سایر متقاضیان نیازمند بررسی بیشتر است و نتیجه آن در روزهای آینده و از طریق پیامک یا سایر روش‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

روابط عمومی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی هم در پاسخ به اختلال سامانه اعتراض بسته حمایت معیشتی به تجارت‌نیوز می‌گوید که معترضان منتظر بمانند، زیرا اختلال سایت به زودی برطرف می‌شود و نتایج بررسی از این طریق اعلام می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.