خبر مهم:

کد مطلب: ۶۳۰۰۳۰

زمان پرداخت عیدی بازنشستگان مشخص است؟

زمان پرداخت عیدی بازنشستگان مشخص است؟

رییسی سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرد عیدی بازنشستگان را سریعا پرداخت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، زمان پرداخت عیدی بازنشستگان مشخص است؟

به نقل از ایسنا ، در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست ابراهیم رییسی، موضوع تغییرات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرارگرفت.

در این جلسه مسئولان سازمان برنامه و بودجه گزارشی از تغییراتی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه سال آینده ایجاد کرده‌اند ارائه دادند.

رییس جمهور تاکید کرد که بودجه با نگاهی واقع بینانه به درآمدها و منابع کشور دیده شود و مسئولان سیاست‌های دولت را در چارچوب بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنند.

رییسی گفت: ایجاد ثبات در کلیه متغیرهای کلان اقتصادی مورد توجه قرار گیرد و همه سیاست‌های دولت در بودجه سال ۱۴۰۱ به گونه‌ای باشد تا علاوه بر ثبات، سبب رونق سرمایه گذاری، تولید، کار آفرینی و اشتغال شود.

از افزایش قیمت جلوگیری شود

در ادامه این جلسه گزارشی از وضعیت بازار و روند قیمت‌ها ارائه شد و رییس جمهور، وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی را ملزم کرد مراقبت های لازم را برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای مصرفی و اقلام خوراکی در ماه پایانی امسال به عمل آورند و اجازه هیچ گونه افزایش قیمت کالاها را ندهند.

همچنین در این جلسه موضوع تامین و پرداخت عیدی بازنشستگان مورد توجه قرار گرفت و رییسی سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرد حقوق و عیدی کارکنان و بازنشستگان را سریعا پرداخت کنند.

مبلغ عیدی چقدر است؟

مبلغ عیدی امسال کارمندان دولت و بازنشستگان یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. تنها ۱۰۰ هزار تومان بیشتر از مبلغ عیدی دریافتی سال گذشته. البته این مبلغ عیدی کارمندان مجرد است. عیدی کارمندان متاهل ۴۰۰ هزار تومان بیشتر از این رقم است. همچنین به ازای هر فرزند، قرار است ۱۵۰ هزار تومان به این مبلغ اضافه شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.