کد مطلب: ۶۳۶۱۰۷

سود سهام عدالت امروز واریز می‌شود

سود سهام عدالت امروز واریز می‌شود

طبق وعده رئیس سازمان بورس قرار است سود سهام عدالت امروز به حساب همه سهامداران واریز می‌‌شود. بیشترین مبلغ آن یک میلیون تومان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق وعده رئیس سازمان بورس سود سهام عدالت امروز به حساب سهامداران واریز می‌‌شود.

رئیس سازمان بورس لحظاتی قبل در نشست خبری اعلام کرد: سود سهام عدالت تا پایان امروز واریز می‌شود. برای پرتفوی ۴۹۲ هزار تومانی ۵۳۲ هزار تومان، برای پرتفوی ۵۳۲ هزار تومانی ۵۷۵ هزار تومان و برای پرتفوی یک میلیون تومانی ۱ میلیون و ۸۰ هزار تومان سود ساخته شده که تا پایان امروز واریز می‌شود.

واریز سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ امروز آغاز می‌شود و بر این اساس سهامدارانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است، امروز شنبه ۲۱ اسفندماه ۵۷۵ هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در این خصوص اعلام کرد: سهامداران هر دو روش مستقیم وغیر مستقیم که پیشتر اطلاعات خود را در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) یا سایت سهام عدالت ثبت کرده بودند، سود خود را دریافت خواهند کرد.

به گفته عشقی سهامدار ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۵۷۵ هزار تومان سود دریافت می‌کند. این سود برای کسی که برگه سهام یک میلیون تومانی دارد، حدود یک میلیون و ۸۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

امروز سود سهام عدالت برای بیش از ۴۹ میلیون نفر پرداخت می‌شود. اما آن دسته از دارندگان سهام عدالت که هنوز سجامی نشده‌اند. یعنی در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند، سودی دریافت نمی‌کنند.

همچنین نمی‌توان برای افرادی که شماره حساب آنها مسدود است، سود سهام عدالت را واریز کرد.

برای داشتن اطلاعات بیشتر گزارش « خبر خوش برای دارندگان سهام عدالت/ سود سهام فردا واریز می‌شود » را بخوانید.

آخرین اخبار در این مورد را در صفحه اختصاصی سهام عدالت تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.