خبر مهم:

کد مطلب: ۶۳۶۴۹۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مردم منتظر واریز سود سهام عدالت/ سهامداران با کجا تماس بگیرند؟

مردم منتظر واریز سود سهام عدالت/ سهامداران با کجا تماس بگیرند؟

با وجود این که سنگوی دولت و رئیس سازمان بورس اعلام کردند که سود سهام عدالت برای همه‌ی مشمولان واریز می‌شود، اما با پایان امروز همچنان بسیاری از سهامداران از عدم واریز سود می‌گویند.

سبه گزارش تجارت‌نیوز ، گزارش‌های مردمی و پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد برخی از بانک‌ها سود سهام عدالت را واریز کرده‌اند و برخی دیگر نه.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در این خصوص توضیح داد: لیست کامل مشمولان سهام عدالت به بانک‌های عامل ارسال شده و سود همه افراد ظرف امروز واریز می‌شود. اما اگر فردی سود سهام عدالت خود را امروز ۲۱ اسفند ماه دریافت نکرد، قطعا به دلیل اشکال در شماره شبای آن فرد است.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تاکید کرده اگر سال گذشته سهامداری، سود سهام عدالت خود را دریافت کرده، اما امسال نگرفته، حتما شماره شبای فرد اشکال داشته است.

افرادی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده باشد، برای پیگیری عدم واریز سهام عدالت خود باید با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرد. شماره ۱۵۶۹ به دارندگان سهام عدالت اجازه می‌دهد که با ارائه اطلاعات خود از ارسال اطلاعات حساب خود به بانک مطمئن شوند.

بر این اساس آن دسته از دارندگان سهام عدالت که هنوز سودی دریافت نکرده‌اند، برای پیگیری عدم واریز سود سهام عدالت و مشکل اصلی واریز نشدن سود سهام عدالت خود باید با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند.

سهامداران منتظر واریز سود

با وجود این که سنگوی دولت و رئیس سازمان بورس اعلام کردند که سود سهام عدالت برای همه‌ی مشمولان واریز می‌شود، اما با پایان امروز همچنان بسیاری از سهامداران از عدم واریز می‌گویند:

«قرار بود امروز واریز بشه که.روز تموم شد،چی شد پس؟؟؟؟؟»

«سپه هنوز واریز نشده»

«والا ما هم چیزی هم دریافت نکردیم هربار ی داستان جدید والا این سهامم رو کمیته امداد درست کرد وگرنه همچنان نداشتیم الانم هربار میگن ریختیم و خبری نبود»

«از بانک ملی هنوز خبری نیست»

«باز یک عده دریافت کردن ما اونم دریافت نکردیم»

«منم بانک سپه هستم سهامم یک میلیونی هست هنوز واریز نشده چرا؟»

«خانواده ماهم بانکی ملی بودن ولی الان که ساعت یازده هست هم هنوز سود واریز نشده هنوز؟»

برای داشتن اطلاعات بیشتر گزارش « برای پیگیری واریز سود سهام عدالت چه کنیم؟/ مشکل چیست؟ » را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.